A 2016-os év legjobbjai #1 - sminkek

Szerettem volna említést tenni nektek az utóbbi év legjobb termékeiről, amelyek egytől-egyik kedvenceim voltak, s ezentúl is visszatérek majd hozzájuk.
Már egy ideje várat magára a bejegyzés,emlékszek, még karácsonykor fotóztam be a termékeket, illett volna hamarabb hoznom nektek, de jobb késő, mint soha.... :)


Az idei év kedvenc szempillaspirálja egyértelműen és toronymagasan a Maybelline lash sensational spirálja volt, ami nekem is bebizonytította, hogy az egyik legjobb drogériás szempilllaspirál. 
Dúsít, hosszabbít, szépen ível és mélyfekete színű, egyszerűen tökéletes pillákat lehet vele elérni. Lemosni sem nem túl nagy macera, emellett minden drogériban beszerezhető így tehát nálam megtestesíti a tökéletes spirált.

A rúzsoknál gondolkoztam, miket emeljek ki, mert simán lehet egy 'kedvenc 25  rúzsom' videót készítenem erről a témáról, végül arra jutottam hogy a nude kedvenceimet emelem ki, mert nektek is ez lesz a leghasznosabb, hiszen ezeket hordjuk a legtöbbet.

Az Essence kicsavarhatós colour&care ajakrúzsait (swach-on alulról második ) nagyon szeretem, mindig vásárolok belőlük. Mesés bogyós illatuk van és könnyen használhatóak, emiatt szívesen nyúlok hozzá, a fedése mindnek jó, viszont közepesen tartósak - egyértelműen magunkkal hordós és napközbe frissítendő darabok.  A képen a 06 girls club árnyalatot mutatom.

Az Avon rúzsait is eléggé szeretem, bár már-már túl krémesek és ez a tartósság rovására megy. 
Egyik kedvenc, legjobban kihasználható árnyalatom tőlük a pure peony ( swachon alulról harmadik).

Viszonylag friss felfedezésem az otthon nem kapható Collecton márka lip butterjei, amiből ez az árnyalat - 3 vintage rose - annyira tökéletesen áll, és a formula is annyira tökéletes, hogy ő must have nude hétköznapi ajaktermékem. (Swatchon a felső. ) Egyébként ha majd tartok nyereményjátékot, tutira sorsolok ilyet, mert ezt meg kell ismertetni otthon is. 

Ez a három ajaktermék egyébként szinte teljesen ugyanolyan színű, viszont formulájukban elég eltérőek: a legkevésbé krémes az Essence, majd az Avon, végül lip butterhez híven a legkrémesebb, már-már folyós a Collection-ő, de egyébként én ezt a brutál krémes formulát szeretem legikább. :)

Rúzsceruzák közül mindháromhoz, illetve alájuk is az Essence 15-ös honey berry árnyalatú rúzsceruzáját használtam a legtöbbet. 



A paletták közül a szemhéjfestéket terén a hétköznpi kedvencem a Sleek Whimsical Wonderland limitált kiadású palettája volt - amelyről itt találtok egy teljes tesztet -  esti programokhoz pedig a Sleek Original palettáját szerettem leginkább használni. 
Imádom a Sleek palettával potom pénzért dobálnak utánuk szuper palettákat, ráadásul mindig van valami limitált kiadásuk, így sosem unom rá a színvilágra. 

Pirosítók terén a Makeup Revolution Blush Queen pirosítópalettája volt az egyik legnagyobb favorit, bár őt nem használom napi szinten önmagában, mert erősen csillámos, inkább csak highlighterként a mindennapi pirosítóm fölé. ) Bulikba szoktam magába használni, akkor aztán igazi csillámpónivá változtat....


Az előbb említett mindennapi pirosítóm, amivel nem nyúlhatok mellé, az Alverde trio pirosítója 10-es sicret rose árnyalatban.  Minden nap hálát adok az Alverdének, hogy megalkotta ezt a kis csodát.
Tökéletesen egészséges, természetes orszákat lehet vele varázsolni, aki nehezen talál jó árnyalatú pirosítót magának pl. sárgás bőrtónusra, az mindenképpen nézze meg ezt a darabot, mert nekem is ez jelentette a megoldást. Egyetlen hibája, hogy eléggé porol, bár nekem nincsen túl jó pirostó ecsetem, lehet ez is közrejátszik.

A Sunkissed kompakt csillámpúdere egy elég különleges darab, nem is highlighter de nem is bornzosító, a kettő között helyzkedik el. Én a szőke hajamhoz, fehér bőrömhöz és kék szemeimhez évente egyszer használok bronzosítót mert szerintem borzasztóan elül az aromon, de sokszor hiányzik a változatosság pirosító helyett és akkor ezt használom, mert ez rajtam is szépen mutat. :)

Hatalmas kedvenc az Oriflame The One krémes szemhéjpúdere ebben a pezsgő árnyaltban. Én ezt úgy használom, hogy csak az ujjaimmal elkenem magában a teljes szemhéjon és mesésen megnyitja a tekintetet. Különösen szemüveg alá érzem életmentőnek.

Nagyon pánikban vagyok, mi lesz, ha elfogy, mert nem tudnék hasonló termék nélkül élni. Gondoltam a color tatookra majd ehelyett, van 2-3 világos árnyalat is ami jó lenne, de nem egészen olyan állagú terméket keresek, azt túl ragacsosnak, nehéznek érzem mindennapokra. Várom a tipjjeiteket, tényleg pánikolok! :D  Keresek tehát világos - bézs -pezsgő -elefántcsont stb. - színű könnyen, ujjal eldolgozható krémes szemhéjfestéket enyhe csillámokkal, ami önmagában is szépen mutat. 

Hamarosan hozom a második részt a 2016-os összefoglalómnak, amiben a kedvenc tavalyi kozmetikumaimat mutatom meg nektek. :)

 E-mail / Kapcsolat
vallaldmagadblog@gmail.com  
 Magyar Blogok        Bloglovin' blogsite

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box