2016-os év legjobbjai #2 - kozmetikumok

Szerettem volna említést tenni nektek az utóbbi év legjobb termékeiről, amelyek egytől-egyik kedvenceim voltak, s ezentúl is visszatérek majd hozzájuk.

Az előző bejegyzésben meséltem nektek a tavalyi évi sminkkedvenceimről, ebben a bejegyzésben pedig minden egyéb szépségápolási termékről lesz szó. :)


A sort a tisztálkodószerekkel keztem, hiszen a logika ezt diktálja. :)
A fürdőtermékeket illetően elég körültekintően választok mindig, ugyanis érzékeny a bőröm és kevés terméket visel el. Általában natúr termékeket használok, egyetlen kivétel ezalól a Dove, amellyel bátran kísérletezek, mert tudom, hogy szereti a bőröm. A tusfürdők között formulában kevés eltérést érzek, illat alapján mindenképpen ez a kókuszos és a vanília-shea vajas a kedvencem. :) A szappanjait is imádom, aki fél szappant használni az általános szárító hatásuk miatt, azoknak mindenképp ajánlok egy próbát egy Dove szappannal, mert az "1/4-ed rész hidratálókrém" miatt valóban hidratáló hatású vele egy-egy fürdés. 


Az idei évben ismertem meg, illetve szerettem meg Az Yves Rocher termékeit, különösen a hajra való termékekeiket érzem magaménak.  A makadámdiós sampon-balzsam duót egyenes imádtam, a sampon még a régi, a balzsa már az új csomagolással van ezen a képen. :)
A sampon volt az én "lusta samponom", amihez nem kellett balzsamoznom, hanem magába is szép, könnyen kifésülhető, puha hajat eredményezett, imádnivaló és maradandó illattal. Hibája, hogy láthatóan sárgította az én szőke hajamat, ami miatt durván hamvasítanom kelett mellette, viszont más árnyalatú hajra nagyon ajánlom, mert csodát tesz. Így is szerettem és újravásárolom majd ennek ellenére. :)
A balzsam is szuper volt, viszont vigyázni kell vele, mert könnyű túlzásba esni vele, de ha a jó mennyiséget (nem túl sokat) használjuk tökéletes hajat eredményez. Olajos formulája maitt nehéz balzsam és már kevés is elnehezíti a hajat, ugyanígy fordítva: kevés is jól ápolt hajvégeket eredményez.

A Lush 'let the good times roll' arctisztítója az év kedvence volt számomra, először húztam kicsit a számat, mert tudom, hogy a Lush nem vegán, csak kézel készített, és ezzel az artisztítóval úgy éreztem tönkreteszem a natúr rutinom, viszont annyira bevált, hogy nem tudnék nélküle meglenni. Látva, hogy mennyire jót tesz a bőrömnek, ezesetben szemet hunyok az aggájaim felett. Korábban teljes tesztet írta róla, melyet itt találtok.  Véleményemet azóta is tartom róla, már újra is vásároltam azóta. :)


Idén hatalmas kedvencemmé váltak a Dr. Organic termékei, maximálisan megbízhazó natúr márkának tartom őket. Ősszel szereztem be a Royal Jelly nappali arckrémet, amely életmentő a hideg időben. Száraz, húzódó, érzékeny bőrre igazi gyógyír. Bővebben már írtam róla korábban ebben a bejegyzésben. :)

A vízhiány említésére szereztem be az Ilcsi meggy és kökény habkrémét, amelynél bár elmarad a hűha érzés, eléggé megszerettem. Könnyed, igazi nyáridéző meggyes illata van, a formulája izgalmas, hiszen kissé felhabzik,feldúsul az arcon elkenve és ezért van egy olyan könnyed állaga ami jót tesz a vizhiányos bőrnek. Az én extrán száraz és vízhiányos bőrömnek egy kicsit kevés, de érzem, hogy azért sokat segít. :) Korábban a szintén kozmetikusnál beszerezhető Lady Stella csipkebogyó arcgéljél használtam ami igazi áldás volt a bőrömnek, viszont kisérletezni szeretnék a szebb összetevőjű krémekkel. Úgylátom - bár a habos állagúak sem rosszak - a géles állagú termékek a legjobbak vízhiányra,  legközelebb megpróbálok géles állagú natúr terméket választani. :)


Hajápolási frontot szintén nagy kedvencem az Aussie frizz remedy miracle recharge könnyű állagú  hajkifésülő sprayje, amelyet általában akkor használok ha már 2-3 napja mostam hajat és egyrészt ráfér egy kis ápolás a két mosás között, másrészt pedig így újra illatossá varázsolom. :)  Egyébként róla is írtam már korábban, jó két éve már, ebben a bejegyzésben. :)

Az Alverde zell aktív szérumja szintén egy must have termék az arcápolási rutinomban. Értékes hatóanyagi sokat javítanak az arcbőröm állapotán és a géles-szérumos állaga tökéletes a vízhiányom enyhítésére. Róla is olvashattok bővebben itt. 

A 100%-os natúr kókuszolaj egy olyan dolog, ami mindig van itthon nekem. Univerzális csodaszer, használom hajpakolásként, tesstápolóként, gyantázás után a gyantamaradványok eltávolítására és még sok mindenre. :) Ha egy dolgot vihetnék csak magamra egy nyaralásra, amivel le kell fednem az egész szépségápolási rituálémat, akkor őt vinném. :)


Az, hogy mit tartunk kellemes illatnak és mit nem, az elég objektív, de gondoltam megemlítem a két kedvenc parfümömet nektek. Egyik sem high end darab, de úgyérzem életem illatai. :) 

Hétköznapokra használom az Avon silky soft musk EDT-jét, amit senkinek sem kell bemutatnom. Szerintem az Avon legjobban sikerült illata.

Alkalmakra, night out-okra használom Avril Lavigne balck star EDP-jét amit egyszerűen imádok. Szaglásszátok meg, ha lesz rá alkalmatok. :) Bővebben erről az illatról itt olvashattok. 

Nektek mik voltak a tavalyi év legnagyobb kedvencei? :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box