A hónap felfedezettje: Dr. Organic teafás arclemosó

Ahogy azt már megszokhattátok, a havi felfedezett cikksorozatban olyan termékeket mutatok be, amelyekkel maradéktalanul elégedett vagyok.
Szerencsére azt mondhatom, hogy nagyrészt megtaláltam a számomra ideális termékeket az arcápolási rutinomhoz, ennek legfrissebb, de egyértelműen állandó és esszenciális tagját szeretném most nektek bemutatni. 

A Dr. Organic talán egyik legismertebb termékei a teafás termékcsalád, s ezek közül is a teafás arclemosó örvend jó hírnévnek. Nem csoda, hiszen tényleg egy szuper terékről van szó! Lássuk, miért is szeretem ennyire! :)



"Ez a gyengéd, ugyanakkor mélyen tisztító arclemosó bioaktív natúr hatóanyagaival, tiszta bio teafa olajjal, mandarin olajjal, citromolajjal és varázsmogyoróval kényezteti a bőrt. Antiszeptikus, antibakteriális hatásával frissíti és kiegyensúlyozza a bőrt."

A arcra való termékeknél a tesztelést jellemzően a bőrtípusom bemutatásával kezdtem, ezt most is megteszem: kombinált, de erősen vízhiányos az arcom.  Ez a tény jelen esetben talán annyira nem fontos, hiszen a termék minden bőrtípusra ajánlott. Saját tapasztalataim alapján viszont én mégis a kombináltra tartom tökéletesnek, ugyanis ez a termék éppen abban fantasztikus, hogy kiegyensúlyozza a bőröd: a zsírosabb területekről felszívja a felesleges zsírt, a szárazabb területeket csak tisztítja, mindehol szépen mattít, így egységesíti az arcbőrödet.

Mindazok, akik "csak" egy jó arclemosót keresnek, azok is bátran válasszák ezt a terméket!

A miteszerekre is kiváló, nekem néhány mélyen ülő van az orrom környékén, általában az arctisztítóim nem csinálnak vele semmit, de úgy látom, ez a lemosó rendszeres használattal visszafogja őket. :) Hatékonyan tisztít, de abszolút kíméletes, nem szárítja ki a bőrt.
Kellemes a használata: egy egészen apró mennyiséget felhabosítunk a kezünkben és az egész arcra-nyakra elegendő, nem irritatív, használom szemkörnyékre is, semmi probléma nem volt miatta eddig. Illata nem igen van, nem is hiányolom, elvégre natúr termékről van szó.
Rendkívül hatékony, néhány másodperc alatt is mattítja a bőrt, de én kb. fél percig szoktam vele mosni az arcom, hiszen egyrészt ez alatt biztosan minden zsírt felszív, másrészt szeretném, hogy felszívódjanak  az értékes hatóanyagok, harmadrészt pedig úgy vettem észre, van némi arcfehérítő hatása, ezt a tulajdonságát pedig szeretném kihasználni.



Tehát most már tudjuk, hogy egy kiváló hatású arctisztítóról van szó, plusz pont, hogy natúr és nem terheljük le a bőrünket méreganyagokkal. Nálam külön-külön nem számít egyik sem, natúr és hatékony termékeket szeretek használni, emiatt ez az egyik kedvenc termékem az arctisztító rutinomban!


Amennyiben kipróbáljátok/próbáljátok már, bátran írjátok meg tapasztalataitokat! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box