Öt szuper termék 1000 forint alatt - #3

Mindannyian szeretünk olcsón, jó minőségű termékekhez jutni, ezért most összeszedtem nektek egy újabb csokor potom pénzért kapható terméket, amik árukhoz képest igencsak jól teljesítenek. :)


A  listát  kettő Tesco termékkel kezdem,  a magnólia&selyem illatcsalád habfürdője és folyékony szappanja nagy kedvencemmé váltak. Az illatuk szerintem fantasztikus, jóideig megmarad a bőrön, az állaguk pont jó, könnyen habzó, de nem túl folyós. Irritációt egyik termék sem okoz, ezek így együtt pedig a több, mint jó tisztálkodótermékek jellemzői nálam, mindenképp elégedett lennék velünk, de potom 300 forintért meg aztán végképp. :)

A Balea liebestraum limitált kiadású kézkrémje mostanság kifutó termék, érdemes venni belőle egyet, hiszen a könnyen beszívódó formula mellé jó hirdatáló képesség és finom illat társul. Ha erről esetleg lecsúsztok, akkor is érdemes szétnézni a Balea kézápolói között.


Az S.he stylezone 'big magic' volume spirálja a kedvenc hétköznapi spirálom. Szépen ível és hosszabbít, a színe viszont nem koromfekete, nem kelt drámai hatást. Szerintem bután néz ki, ha van egy teljesen sminkeletlen arc és csupán a pillák drámaian sötétek, ezért kerestem egy enyhébb színű spirált munkába,hétköznapokra, ez nem üt el sem  a szőke hajamtól, sem az egyébként sminkeletlen arcomtól, de mégis ad egy kis pluszt. :)

Az Essence studio nails  'ultra strong' körömerősítőjét óvatosan ajánlom nektek, ugyanis ez egy szupertermék, de csak akkor, ha ügyesen használjuk. Ha körömágyunkra kenjük, égető érzés jelentezhet formaldehid tartalma miatt - a figyelmeztetést egyébként az üvegcse is tartalmazza. Ha ügyesen használjuk, dehát nem a körömágyunkba, hanem körmünk hosszára visszük fel, effektíven erősíti a körmeinket, talán ez az egyik legjobb, amit eddig használtam.

Megjegyzések

  1. Nekem is sokáig az Essence volt a kedvenc körömerősítőm , de aztán találtam sokkal jobbat , hasonló árban , mint az Essence , mégpedig az Eveline , pluszba az még növeszti is elég durván a körmöket. A balea kézkrémet mindenképp megnézem , egy táskábadobós krém mindig jól jön.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box