TESZT I Planet Spa afrikai shea vajas testvaj és arcmaszk

A mai bejegyzésben az egyik kedvenc párosom mutatom be, amolyan csodafegyverek ők, ha ápolt és puha bőrt szeretnék varázsolni az egyébként száraz bőrömből.



Afrikai shea vajas bőrtápláló arcmaszk
"Segít, hogy a bőrös valóban hidratáltnak érezhesd. "

A Planet Spa arcmaszkjai közül szívesen csemegézek, ugyanis általában jó termékekre szoktam bukkanni. Megoldást kerestem az a korábban fűtés szezonnal felerősödő arcbőrszárazságomra illetve a vízhiányos bőr külső kezelésére. 

 Ez az arcmaszk sűrű, nehéz állaga miatt tűnt jó választásnak, gazdag ápolást reméltem tőle. 
Használta igazán kellemes és ellazító érzés az arcbőrünknek. Gazdag állaga ellenére az arcom könnyen magába szívja, s alig marad mit lemosnom a kezelés lejárta után. Nem hagy kellemetlen,ragacsos érzetet maga után, csak álom-puha és feltöltött arcbőrt. Illata számomra kellemes, örülök, hogy maradandó az arcunkon.

Nemcsak hatása miatt szeretem nagyon, hanem a fent említett kellemes használati élmény miatt.  

Az arcmaszk állaga.

Afrikai shea vajas testápoló vaj
"Ultrakönnyű testvaj tápláló afrikai shea vajjal és barna cukorral, mely egész napon át tartó hidratáltságot biztosít."

Miután annyira bevált az arcmaszk, hozzárendeltem ezt a társát is.
Magyarul balzsamnak fordították, a dobozon testvaj áll,de szerintem a balzsam megfelelőbb elnevezés lenne, mert a krém nem testvaj állagú, hanem kissé habosabb, lyukacsosabb,lágyabb szerkezetű. Én személy szerint ennek örülök, ugyanis könnyed az eldolgozása. Meglepően kevés mennyiség elegendő akár egy nagyobb testfelület alapos bekenéséhez. Emiatt nagyon gazdaságosnak tartom.  Hidratálása kimagasló, én legtöbbször borotválkozás után nyúlok érte, mert tudom, hogy az akkor jelentkező feszülő és száraz érzetet ez a krém teljesen eltüntetni majd.
Az illatot is is megemlíteném, szerintem mennyei.
A két terméknek ugyanis nem ugyan az az illata, bár az alapjegyek megegyeznek, a testvaj/balzsamé egy karakteresebb,fűszeresebb illat, míg az arckémé jóval lágyabb.  







Az  AVON online katalógusában itt találjátok.   Krémmánia vélemények pedig itt

      Ha tetszenek a bejegyzéseim, támogass a feliratkozásoddal! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box