Öt nagyszerű termék 1000 forint alatt - #2

Mivel a korábbi bejegyzés, amelyben tíz darab 1000 forint alatt lévő kiváló terméket mutattam be, igencsak népszerű volt, ezért gondoltam hozom a folytatását.

Ezúttal öt terméket hoztam nektek, róluk is elmondható, hogy megbízható, bevált termékeim, ezért és olcsóságuk miatt mindennapi társaim.


A Rival de Loop Young 01-es árnyalatú 'természetes szőke' szemöldökceruzája pont tökéletes árnyalatú a hajszínemhez, de ahogy írja magáról,  igazán természetes az árnyalata, valamennyi közép-szőke hajszín mellett jól fog mutatni.  
Én úgy érzem, puhább, mint általában a szemöldök ceruzák szoktak lenni, emiatt könnyebben használható, illetve a tartósságára sem lehet panaszom: nem csúszkál el, és nem fakul a nap folyamán.  Úgy érzem, megtaláltam a tökéletest, nem tervezem leváltani.
Fellelhetőség: Rossmann - 399 forint


Az Alverde zell aktiv szérumját azért vettem meg, mert szerettem volna egy könnyed, gyorsan beszívódó arcápolót amit csak felkenek a rohanós reggeleken és indulhatok. ( Ugyanis sokszor nem szoktam sminkelni magam, pl. munkába menet, de az ápolást ilyenkor sem hagyom ki. )
 Meglepő módon azonban olyan gyorsan és könnyen beszívódik, hogyha szeretnék nyugodtan sminkelhetek is rá.
Nagyon frissítő érzés reggelente, ha bekenem velem az arcom, sokkal frissebbnek, üdébbnek, egészségesebbnek néz ki utána az arcbőröm. Szeretem az utána maradó kellemes illatot is - és az is jó hír, hogy a krémben utolsó helyen szerepel az illatanyag:
Nagyobban is megnézheted.
Nagyon szép az összetevő listája, egy dolgot kifogásolok ebben a termékben, még pedig azt, hogy felkenés után rögtön érezni az alkohol elpárolgását, közbeni szárító hatását, ha efelett szemet tudunk hunyni mind hatásban, mind összetevőkben, egy tökéletes gyors reggeli segítőt kaphatunk. 
Fellelhetőség: Dm drogerie markt - 1200 forint normál áron, de érdemes figyelni az akciókat ugyanis sokszor van 800 forint körülire akciózva. 30 ml-es kiszerelés.

Az Avon kakaós ajakbalzsamja ezen a télen nagy segítség az ajkaim ápolásában. Főként esténként használom, így van ideje beszívódni és ápolni, cserébe felpuhult és hidratált ajkakkal ébredek. :)
Fellelhetőség: Avon katalógusban, itt érdemes figyelni az akciókat. 


A Lovely ötös palettái biztosan nem idegenek számotokra. Már nagyon bánom, hogy nem vásároltam meg őket korábban, megúsztam volna egy csomó rossz paletta megvásárlását.
A színek gyönyörűek, a kék és a föld színvilágon túl még más színekben is megtalálhatjátok őket. Egyrészt azért szeretem nagyon, mert a palettán belül a színek remekül kombinálhatóak egymással, mind-mind kihasználható az egyszerű hétköznapok során is. Erősen pigmentáltak a színek, felvitelük könnyű, hiszen nem porol, potyog le, a tartósságuk pedig kiváló. A hozzá adott aplikátor természetesen használhatatlan, bár szerintem ehhez már hozzászoktunk....
Fellelhetőség: Rossmann - 899 forint


Az Essence superfine filces szemhéjtusát azért tartom nagyszerű terméknek, mert pofon egyszerű és gyors vele dolgozni a precíz tusvég miatt.  Mélyfekete hatás sajnos nem érhetünk el vele, egy közép-fekete, gyorsan mattra száradó színe van, amit én nem bánok, hiszen hétköznapokra pont emiatt tartom megfelelőnek.
Fellelhetőség: Drogériák, hipermarketek - 895 forint

Nektek mik a "budget-kategóriás" bevált termékeitek? :) Használtok ezek közül valamit? 

Follow on Bloglovin

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box