Tipes zselés géllakk otthon I Silver Crest manikűrkészlettel

Sziasztok! :)) 
Már idején sem tudom, mikor volt utoljára manikűrös bejegyzés. Sajnos a munkám miatt nem lakkozhatom a körmeimet, műkörömről meg aztán ne is álmodjak... a karácsonyi és év végi zárás eljöttével már első nap készítettem magamnak manikűrt, hiszen ezek azok a ritka alkalmak, amikor kiélhetem magam. :) 

Pont emiatt, karácsonyra a Silver Crest otthoni manikűrszettjét kértem, ami tartalmaz egész kezes UV lámpát és francia manikűrhöz való UV lakkzselé szettet ( fényzselé és fehér lakk zselé), műkörmöket, illetve a szokásos körömformázó eszközöket.  

Itt láthatjátok az első műköröm alapú zselé lakkozásomat: 




Mivel nekem nagyon rövidre vannak reszelve a körmeim a fent említett okok miatt, a műkörmök felragasztásával kellett kezdenem, formára reszeltem őket, feltöltöttem őket francia manikűrnek megfelelően, rétegenként szárítottam a kezemet az Uv lámpába, betartva a javasolt száradási időket. A holo port és a díszítő strasszköveket szintén átlátszó zselével fixáltam és keményítettem. Végül a Butterfly 19-es díszítő lakkját vittem fel. A szetthez egyébként  részletes használati utasítás járt, én a a témában inkompetensként  is mindent megértettem. Kezdő készletnek, az alapokat elsajátítani teljesen jó, most szeretnék beszerezni színes zselé lakkokat is hozzá. :)

Persze tudom, hogy nem tökéletes, de első próbálkozásnak egész jónak tűnik, amikor csak alkalmam lesz rá, használom majd a készletet, remélem egyre szebb munkákat sikerül majd összehoznom.  :)

Szoktatok magatoknak készíteni zselé lakkozást? :) Milyen márkától érdemes beszerezni a hozzá való színeket? 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box