ELFOGYTAK I Kukába velük! Szőkítés és miegymás...

Döbbentem vettem észre, hogy az utolsó "elfogytak-os" bejegyzés tavaly szeptemberben volt, azóta valahogy nem gyűlt elég minden össze. Az év második felében rengeteg nagy kiszerelésű terméket kezdtem el használni, valószínűleg ezért volt ekkora kimaradás.  Most meg úgy tűnik, egyszerre fogyott és fog kifogyni minden, mert a befotózás óta még egy bejegyzésre való összegyűlt, hát ki érti ezt?!  :)) Lássuk az elfogyott termékeket! :)


Baby well babatörlő 
Ha törlőkendőt szeretnék venni, ez az abszolút kedvencem, amit mindig keresek a boltokban. Ennek az az oka, hogy  szuper csomagolása, egyszerre, csak egy kendőt húzunk ki, majd ezután alaposan visszazárhatjuk a csomagolást és nem fog kiszáradni. Pont megfelelően nedvesek a kendők, és a vastagságuk is pont ideális.
Újravenném: igen, rendszeresen újravásárolom.

Loreal - Elseve: extraordinary oil balzsam(minta)
Ezt az iparfümériás rendelésem során kaptam, majd ez alapján megvettem a balzsam normál kiszerelését is, ami egész jól bevált. Amit nem szeretek benne, hogy furcsán csillámos, de ez a hajadon persze nem látszik, ellenben a kezeiden, ott aztán megmarad...  a balzsam illata fogott meg, nekem hihetetlenül tetszik, a hatására sincs panaszom, elvégzi, amit várunk tőle. Amiben pedig nagyon jó, az a haj kifésülhetővé tevése, főleg emiatt szeretem használni.
Újravenném-e: igen.

Alverde : over night coffein serum
Ezt a szempilla erősítő szérumot változó intenzitással használtam, kezdetben nagyobb lelkesedéssel. Összességében észrevettem javulást a pilláim erősségén, szépségén. Hosszabbítani nem hosszabbította, bár hozzátenném, alapból hosszú és dús pilláim vannak, tehát nagyon hova már nem hiszem hogy lehetne növeszteni. Amit nem értek, a temérdek parfüm, irritáló anyagként nem hiszem, hogy jó ötlet a szempillatövekbe kenegetni napi rendszerességgel, emiatt abbahagytam a szemre való alkalmazását, és szemöldökre használtam el.
Újravenném-e: utóbb említett irritatív mivolta miatt nem, kezdetben még nem éreztem meg, de idővel irritálni kezdte a szemhéjam. Különösen a kontaktlencse viselés miatt tartottam kerülendőnek.

Rival de Loop young körömerősítő lakk
Többször volt már szó róla a blogon, részletes tesztet itt találtok róla.   Itt pedig körömerősítők összehasonlító posztját találjátok. 

Cien Milk&Honey ajakápóló
Róla is volt már szó, az ő tesztjét itt olvashatjátok. Még mindig egy nagyon jó ár-érték arányú terméknek tartom, de azért magasan veri a most használt Balea limitált kiadású "candy"-m.


Balea vanília és kókusz tusfürdő
Nekem ez a kedvenc darabom a Balea tusik közül, mivel úgy vettem észre, nem annyira géles, inkább tejes állagú, emiatt nem szárítja ki a bőröm. Az illatát imádom, ajánlom vanília rajongók figyelmébe!:) Újravenném-e: naná, rendszeresen újravásárolom.

Sunfleur blust formplus+ mellbalzsam
Szeretem speciális krémekkel ápolni a mell és a fenék-comb területeit, szerintem mindannyiunk örül, ha egy kis tuningot kaphatnak ezek a területek. Ez a krém a mell feszesítésére, megemelésére szolgál, úgy szoktam használni, hogy esténként bőséges pakolásként felviszem, reggelre pedig látható és érezhető a változás, ami kb. 2 napig tart. Szerintem segít mind esztétikailag egy keveset, mind a bőr hidratálásában, ami szintén fontos, hiszen ha hidratált a terület megelőzhető pl. a bőr kinyúlása, mérsékelhető a megereszkedése is.
Újravenném-e: a normál árát sokallom, de ha akciós, szoktam venni belőle, már több flakonnal elhasználtam. :)


Balea barack és kókusz szilikonmentes sampon
Középszerű sampon, nem tudok sem rosszat, nem különösebbet jót mondani rá, azt elvégzi amit kell, se többet, se kevesebbet. Az illata finom, és jó az ára jó, kellemes a használata illata és állaga miatt, és az is tetszik, hogy tiszták az összetevői.
Újravenném-e: igen, akkor ha jó állapotban van a hajam és nem kell neki egy táplálóbb sampon.

Oriflame ultra rich body milch with sunflower oil
Na, ez tipikus példája annak, hogy miért ne halmozzuk fel a termékeket, és ha már halmozók vagyunk, akkor ne vásároljunk XXL kiszerelést semmiből. Ez a testápoló 2010es gyártású, állásában megromlott, ki se bontottam, csak bepakoltam egyszer a szekrénybe, aztán mindig volt egy jobb illatú, vagy valamiért szimpatikusabb testápoló, ez meg el lett felejtve. Véleményezni nem tudnám, de amúgy már nem is gyártják, úgyhogy felesleges is lenne, ezt csak azért vettem ide, hogy elrettentő példa legyen nektek a felesleges felhalmozásra. :) 

Iwear all in one Basic kontaktlencse (és folyadéka)
Ez az Ofotért diákoknak szóló, legolcsóbb kontaktlencséje. Én ezt szerettem a legjobban, számomra ez volt a legkényelmesebb. Most egypár hónapja  új kiadása van ( I wear soft - rózsaszín palackos) és ezt nagyon sajnálom, mert a régi változat sokkal kényelmesebb volt.
Sajnos lassan kifut ez a régi gyártmány, így nem tudom újravenni.


Joanna Sensual comfort gyantacsíkok és szőrtelenítő krém
Ha szőrtelenítésről van szó, ezt a Euro-oneokban kapható márka termékeit szoktam választani, mivel nagyon olcsóak és tökéletesen megfelelnek a célnak. Mindkettőt 580-ért szoktam venni, ami kevesebb, mint a fele a márkás társainak. A gyantacsíkok változó minőségűek, ez éppen egész jó, többször is le lehet húzni őket, a szőrtelenítő krémet pedig gyorsan hatnak (3 vagy 10 perces formula) és csak enyhén irritálnak. 
Újravenném-e: igen, nagyon gazdaságos és elégedett vagyok a minőségükkel.

Avon clearskin pore penetrating - pórustisztító arclemosó
Ez talán az egyik legjobb arclemosó, ami jól jöhet zsíros-vegyes bőrtípusra, illetve azoknak nagyon ajánlanám, akik tág pórusokkal rendelkeznek. Nálam utóbbi szokott probléma lenni, de ez a lemosó hatékonyan kitisztítja a mélyebb pórusokat is. Részletesebb teszt hamarosan érkezik róla.
Újravenném-e: igen, már meg is tettem, arcápolási rutinom szerves része.

Papilon babatörlők
A csomagolása ennél a terméknél is szimpatikus volt, gondoltam, nem száradnak majd ki a kendőcskék. Ezt hozta is, emellett panaszom nem volt rá, bár elég ritkán van babatörlőre. :)


Kallos kreatinos hajpakoló krém
Nem fogok köntörfalazni, ez a hajpakolás nem ért sokat, ha osztályoznom kellene, egy tízes skálán 1 a hatékonysága. Hamvasító pakolást kevertem belőle, hiszen ezt úgy is célszerű olcsó, fehér színű balzsamból keverni, erre pedig jó volt. Vagy a Schauma samponjával kevertem és "bleach-bath"-ként alkalmaztam, vagy a Delia hamvasító cseppjeit kevertem el benne és pakolásként alkalmaztam.
Újravenném-e :kizárt.

Schwarzkopf blondme termékcsalád -szőkítő por lift+9 és tonizáló krémek x3
Ezekről fogok írni részletesen abban a bejegyzésben, amikor leírom, hogyan szőkítettem ki a fekete hajamat magamnak. Már készülőben van. :)
Újravenném-e: nos, nem kell már szőkítenem, de abszolút kiválónak tartom az egész termékcsaládot!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box