Giga Avon HAUL és gyorsteszt: November-December

Mivel úgy vettem észre, szeretitek a bevásárlós, mit vettem? típusú bejegyzéseket, mára is egy ilyet hoztam. :) Ezúttal csakis kizárólag az Avon utolsó katalógusainak ( Nov.-Dec.) termését mutatom meg nektek, mivel elég sok minden jött össze és érdemes szánni nekik egy külön bejegyzést.  

Több termék is újdonság számomra, van köztük olyan, ami már az arcápolási rutinom állandó tagjává nőtte ki magát, és olyan is, amit teljesen haszontalannak érzek, úgyhogy lesznek tesztek róluk dögivel.  Lássuk, miket rendeltem, lejjebb listázva, egyesével is láthatjátok őket. 






Bár ritkán nyer meg valami csupán az illatával, a szilvás testpermetet és testápoló emiatt került hozzám, szintúgy a vanília-körte hajápoló szett, ami szerintem nem egy szokványos illatkombináció, izgalmasnak hangzott. Egyenlőre közepes termékeknek tűnnek megnyerő illattal. Igazán beváltak a megrendelt arckrémek, kiemelném a hidratáló gélkrémet ami tökéletes a vízhiányos, de zsíros bőröm ápolására. A Clearskin pórustisztítója stabilan beékelődött az arctisztító rutinba, ajánlom zsíros, fénylő bőrűeknek napi használatra.  Száraz bőr megmentője télen a gazdagon hidratáló kakaós testvajaik és testápolóik, a tavalyi telet is ezzel vészeltem át, így idén is megszavaztam nekik a bizalmat. Hozzárendeltem a kakaós ajakbalzsamot is, hogy teljes legyen a család, ő is szuperül bevált.  Ezt a hámlasztó arcpakolás dolgot nem értem, vagy legalábbis nem érzem hatásosnak, a korábban próbált hámlasztó hatású termékeimhez képest pontosan nulla hatása van.  A P. S. shea vajas arcmaszk és testvaj szintén a téli túlélőcsomag része, gyártassék örökre!
A sminktermékek egyenlőre felbontatlanok, várom, hogy fogyjanak a termékeim, úgyhogy ezekről nem tudok nyilatkozni. :)  Az ecsetek szintén beváltak, izgultam is rendesen, nem-e lesz kidobott pénz. 


Ui: Összehasonlító bejegyzés várható a kétfajta Big&... spirálról, részletes termékteszt a P.S. shea vajas termékeiről, a Clearskin arclemosóról és a Nutra Effects hidratáló gélkrémről. Ha valamire még részletesebben is kiváncsiak vagytok, írjatok! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box