NEM VÁLTAK BE I A be nem vált termékek bejegyzése #1 - 2015

Sziasztok! :)
Ma egy olyan bejegyzéssel érkeztem,amit nem írtam meg jó szájízzel, hiszen ki szeret negatív kritikát lehozni bármivel kapcsolatban is? Azonban a sok dicsérő poszt mellé és az ajánlással záruló terméktesztek mellé néha összejön egy olyan kupac termék, amikről nem tudunk semmi pozitívat elmondani. A mai bejegyzés is ilyen, az utóbbi év általam kipróbált és mind közül a legrosszabbnak ítéltetett termékekről írok pár sort: miért nem vált be, kinek nem ajánlom....? 

Szerencsére csupán hat termékről van szó, ami egy egész éves kísérletezés után elég alacsony szám, illetve mind alacsony árkategóriás termék, tehát nagy anyagi veszteség sem ért miattuk . :) 


Balea színezett hidratáló - naturell árnyalat

Sosem hittem volna, hogy csalódni fogok a Balea termékeiben, de ez az idő is elérkezett.
A használata kezdete után nagyjából egy hét mindennapi használat kellett hozzá, hogy tele legyen pattanásokkal az arcom, eltömődtek a miteszereim, én meg csak néztem, hogy mitől jöttek elő, hiszen nagyon ritka, hogy előjön bármi hasonló az arcomon, és akkor sem tömegesen.  Először a kajálásra gondoltam, vagy hajfestékallergiára.... Itt jött a nyári időszak, amikor nem sminkeltem, végül az őszi lehűléskor vettem elő újra a sminktermékeimet, és amikor ismét elkezdtem őt használni és ismét jöttem a problémák, akkor jöttem rá, hogy ő a ludas. Utánanéztem krémmánián is, és többen jeleztek vissza hasonlókat. Az INCI lista elemzéséhez túlságosan nem értek, így nem tudom, melyik összetevő felelős az erős komedogén indexért, de a hatás egyértelműen jelen van. 

Joanna 'argán olaj' hajbalzsam 0% parabén 

Tipikus esete ő az impulzusvásárlásoknak, volt egy remekül működő hajápolási rutinom, bevált termékekkel, de persze ki kellett próbálnom valamit, ami "talán beválik majd".  Szépen hangzott sok minden, az argán olaj tartalom meg a parabén mentesség...  lelövöm a poént, ez a  balzsam életem leghaszontalanabbika, miután felkentem, pontosan olyan volt  a hajam állaga, mintha semmit nem kentem volna rá. Ha ez nem lenne elég, még az illata sem tapadt meg, szerintem immunis volt a hajam az összetevőivel szemben. 

Avon naturals arckrémek (év eleji gyártás)

Így, összesítve az egész termékcsalád, nem egy-egy külön negatív vélemény.
Végig próbáltam több félét is, de mind ugyanaz a nehéz és zsíros krém, ami nem kellemes a bőrömnek. Nehezen szívódnak be, ráadásul erős és mű az illatuk, amit el kell viselni a krém végleges beszívódásáig.  Ami miatt a leginkább kerülendőnek tartom őket, az az összetevőlistájuk, az arcunkra azt hiszem vegytisztább és allergén anyagoktól mentesebb krémeket kellene kennünk. Ott van például a rózsás, ami a töménytelen illatanyag mellett csillámokat (?!!!!!!!) tartalmaz és úgy égett és viszketett tőle az arcom, mit semmi mástól. 

Nagy megkönnyebbüléssel tapasztaltam, hogy az utóbbi hónapokban megújult az egész Naturals arckrémcsalád, remélhetőleg újraalkották az egészet és az új termékek már kevésbé problémásak.



Glisskur ultimate oil elixir hajspray 

Ez a hajspray elvileg "azonnali kifésülhetőséget és intenzív ápolást " ígér szalmaszerű, igénybevett hajra. Ehhez képest az egyik legkiszárítóbb hajra való termék, amit valaha próbáltam. Mesés illata van, imádom, elsősorban hajparfümnek szerettem volna használni, de amit átfújom vele a hajam, mintha egy másik hajszerkezetet kreálna és sajnos nem jó értelemben. Kiszáradt, gubancolódó, kifésülhetetlen szénakazal köszön vissza a hajunk helyén. Érdekes, mert krémmánián és hasonlóról számoltak be. 

Glisskur ultimate repair 3xkeratin sampon

Ezzel a társával szintén az volt a probléma, hogy roppantmód szárított. Legalábbis az én fejbőrömet maximálisan kiszárította, kellemetlen húzódó érzés egészen a (másik samponos) következő hajmosásig. 

A Glisskur termékeire nagy általánosságban nem tudok rosszat mondani, de úgy néz ki, ez a kettő termékcsalád számomra kerülendő. 

Alverde hajvégápoló fluid avokádóolajjal

Tetszett, hogy szép, tiszta összetevőkből áll, emiatt vettem meg. Szorgalmasan használgattam, de azt kell hogy mondjam, ez is a 'semmit sem csinál' tábort erősíti. Emellett nem szerettem sem a szagát (nem a natúr illatra gondolok,hanem egy mellékes szagra ) és furcsán ragacsossá tette a hajam, összetapadásra hajlamossá.  Legalább maradandó kárt nem csinált, mint a korábban felsorolt termékek. :)

Mit gondoltok az összeállított listámról? Van, amire rácáfolnátok? Várom a véleményeket! :) 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box