Teszt: Lady Stella professzionális csipkebogyó+aloe vera zselépakolás

A mai bejegyzés tesztalanya a Lady Stella csipkebogyó+aloe vera zselépakolása, ha kíváncsi vagy a termékre, tarts velem! :)



Erre a zselépakolásra a szokásos kozmetikai tisztító kezelésemen figyeltem fel, ugyanis a kozmetikusom mindig ezzel fejezte be a kezelésemet. Az addigra kitisztított arcbőrömre elég vastagon felkente és mivel ultrahangozható a zselé, belemasszírozta az arcbőrömbe. Annyira kellemesen megnyugtatta, hűsítette a bőrömet, hogy már emiatt vártam a kezeléseket, teljesen ellazított az egész, és éreztem hogy nagyon jó hatással van a bőrömre. Megkértem, rendeljen nekem egyet, azóta itthon rendszeresen használom, imádom, sokat segít bőröm hidratálásában. :)

Mit igér? 

Antioxidáns, ránctalanító hatású, gátolja a korai öregedést, egyensúlyban tartja a bőr vízháztartását, miközben nyugtatja, táplálja és regenerálja a bőrt, elősegíti a felhám gyógyulását. Fiatalítja a vonásokat, bársonyos, feszesebb és üde bőrt eredményez. Jó hatással van a vízszegény és érett bőr ápolására.
Természetes összetevők: A csipkebogyó igazi C-vitamin bomba a bőr számára. Gazdag természetes C-vitaminban és egyéb vitaminokban (B1-, B2-, K-, P), ásványi anyagokban, nyomelemekben és bioflavonoidokban. 
Használati javaslat: A Lady Stella Csipkebogyó arctíisztító tejjel megtisztított bőrfelületre egyenletesen vigyük fel, majd 15 perc hatóidő után mossuk le.Ultrahangozható. 

Mit tapasztaltam?

Először is beszélnék egy kicsit a bőrtípusomról: egy általános vízhiány az egész évben jelen van, emelett kombinált a bőrtípusom s táplálkozásomtól függ, mikor melyik - az arcom szárazsága, vagy a T-vonal zsírossága - az erősebb. Emelett van egy erős rosaceám ami itt az angliai szélben nagyobb probléma, mint otthon.

A vízhiány a legzavaróbb számomra, ugyanis mindig van egy ilyen dehidratáltság-érzetem az arcomon, amit az álatlános zsírbázisú nappali krémem nem enyhít.
Most különösen szenvedek vele, ez a fűtésszezon, a  hirtelen hideg-meleg levegő váltakozás nem teszt jót a bőrömnek, gondolom, vagytok egy páran, akik tudják, miről beszélek. :)
Kifejezetten zselépakolásokat kerestem, mivel ezek segíthetnek leginkább vízhiányos bőrtípuson.  Azonban a drogáriák polcain ritkaság számba mennek az ilyen állagú termékek, célszerű kozmetikusodnál keresni hasonlókat. Mivel nekem ez bevált a kozmetikai kezelések során, ezt választottam, nem keresgéltem. :) 

Amiért szeretem, az az energizáló-feltöltő, stresszoldó, nyugtató hatása. Isteni érzés, amíg rajtam van. Mivel hideg, megnyugtatja az arcbőrödet, azonnal érezhető egy ellazító hatás, ami az egész szervezetedre kihat, egy stresszes nap után nagyon jól tud esni. A komfortérzet tehát pipa, na de mi a helyzet az arcbőrre gyakorolt hatásával? Vízhiányos bőrre nagyon ajánlom mindannyiótoknak, mélyen és tartósan feltölti az arcbőrt, kellemes, hidratált érzés garantált. Személy szerint én heti kétszer teszem fel, egy alapos radírozás, esetleg hámlasztás, mélytisztító maszkok után, és egész héten hidratált  marad a bőröm.  Hogy a termékleírásból idézzek: egyensúlyban tartja a bőr vízháztartását. Amit még észrevettem, az a sebgyógyulás-segítő hatása, gyorsabban és szebben hámosodik be a bőrünk, mivel én eleinte a tisztító arckezelések után tettem fel, eléggé szembetűnő volt, mennyire szépen, gyorsan begyógyultak az ilyenkor szokásos hegek. 



 Itt láthatjátok a termék színét, állagát.
Meglepően kevés kell belőle, eleinte vastagon bekentem vele az arcom, aztán észre vettem, hogyha kevesebbet teszek is ugyanazt a hatás produkálja. Szóval nem kell belőle sok, hogy hatásos legyen, de pl. ha bele szeretnéd masszírozni az arcodba és nem csak hagyni, hogy beigya, akkor érdemes vastagon bekeni vele az arcod. Én így alkalmazom, egy kis masszás nem árthat alapon. :) 

Amibe belekötnék, az az INCI listája, gondolnánk, hogy egy fél csipkebogyó-bokor benne van, ha már ennyire ezzel hirdeti magát a termék, de csak késő középtájt kullog az összetevő listán, éppen úgy, mint az aloe vera... a parfümöt itt sem értem, felesleges arcápoló termékbe, legalábbis nekem abszolút nincs rá igényem. :)  Ti hogy vagytok ezzel? :)

A termék hatása : 4/5
Érzet amíg rajtunk van: 5/5
Ár-kiszerelés arány: 4/5
Összetevőlista: 3/5

Kiszerelés: 250 ml ; Ár: ~ 1800  HUF. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box