HAUL : ékszerek ( C&A, Claire's) és kozmetikumok (Dm, Avon)

Sziasztok Bogyókák! :) Remélem, jól tellik a hétvégétek.

Mára egy könnyedebb bejegyzést hoztam, megmutatom, miket vásároltam mostanában, hátha találtok kedvetekre valót. Ékszereket fogok mutatni, amikért odáig-és vissza vagyok, illetve termékeket a Dmből és az  Avon katalógusból.


Fülbevalók - C&A  - 1490 forint

A C&A az egyik kedvenc ékszerlelőhelyem, mindig izgalmas és változatos a kínálatuk, ezúttal is nálunk vásároltam. A három közül a violinkulcsos/hangjegyes a kedvencem, nektek? :)
Plusz pont az üzletláncnak, hogy a vásárlásom mellé egy kis csomag gumicukorral kedveskedtek, nem is vettem észre, hogy belecsusszantották a csomagomba, csak itthon... :)



Ezt az ékszerszettet a páromtól kaptam ajándékba, az a helyzet, hogy tökéleteset választott ismét csak... :) A szettet Ausztriában vette a Claire'sben, nem tudom, itthon is kaphatók-e ezek a darabok... 


Balea hajbalzsamok: oil repair & colorschutz 449 forint (akciós ár)
Syoss glossing shine-seal hajvégpoló olaj 
Syoss glossing shine-seal sampon  - 599 (!) forint

A syoss glossing shine-seal cuccok most le vannak akciózva a Dmben, ha terveztetek vásárolni belőlük, most megéri. :)


Luffa korong - 399 ( Dm drogeire)
Balea Testápoló olaj 899 (Dm drogerie)
Avon testpermetek


Essence Lash princess szempillaspirál - 1249 forint
Essence studio nails körömerősítő lakk- 749 forint
Miss sporty 5in1 körömápoló lakk - 599 forint
S.he körömlakk - 699 forint

A körömerősítők terén most kisérletezgetek, készülőben van egy nagy körömerősítő körképes poszt, tesztek és egymáshoz hasonlítgatás, még kell nekik idő, de majd hozom a posztot. ;)


Avon zöld tea&verbena szett (tusfürdő, testápoló, testpermet) - 1000 forint


Avon speed dry körömlakk 'turquise pop'
Avon colortrend körömlakkok 'truth' és 'blush'

Most először vásároltam lakkokat az Avonból, a színeik igazán tetszenek, kíváncsi vagyok, mit tudnak. Hogy álltok velük, mennyire váltak be, mire számítsak? :) 



Avon aloe verás testápoló érzékeny bőrre 
Avon Far Away dezodor - 399 forint (akciós ár)


Garnier color naturals hajfesték - '3' sötétbarna árnyalat 

Ezeket a hajfestékeket már láthattátok, hiszen jó ideje ezzel festem a hajam, ezúttal is újravásároltam őket. Tesztet róla itt olvashattok.

Megjegyzések

  1. Szuper dolgokat kaptál, a párod jól választ ékszereket!
    Az angyal szárnyas fülbevalót elfogadnám és az órát! :) Szépek az avon lakkok is és a miss sporty körömápolóra nagyon kíváncsi lennék :) várom a körömápolós posztot!
    Ja az avon lakkok jók, nekem fedőlakkal 3-4 napig is bírják, és ez a speed dry körömlakk gyorsan szárad, azért szeretem. A colotr trend lakkokat csak régen használtam, akkor nem volt tartós.
    Judy

    VálaszTörlés
  2. Mi tagadás, mindig jól választ ajándékot... :)
    Köszi a véleményezést, még nem próbáltam ki őket. A colortrend lakkoktól egyébként nem várok sokat, te is azt írod, nem túl tartósak, én is erre számítok, aztán majd meglátjuk, hogy válik be. :) Ellenben a speed dry lakkoktól sokat várok. :) 3-4 nap az egész jó kis fedés lenne, ha ezt hozná, akkor elégedett lennék vele.
    Köszi, hogy írtál! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box