Kiváltottam! : Dm - Manhattan szépségcsomag 100 pontért

Sziasztok! :)
Szeretném felhívni a figyelmeteket egy, a Dm által kínált szépségcsomagra, amely április 2.-óta kapható az üzleteikben.


A csomag tartalma: 
  • Manhattan kozmetikai táska 
  • Manhattan Blogger's Choice Trio szemhéjpúder 
  • Manhattan Quick dry körömlakk 25 g

A csomag hátoldalán tájékozódhatunk, milyen színű körömlakk vagy melyik trio paletta van éppen a sminktáskában. Ha szerencsések vagyunk, válogatni is tudunk, ám én eddig minden DM-ben csak egyfélével találkoztam. :)

Blogger's Choice Trio szemhéjpúder paletta 
Az én színváltozatom: : 'Concrete walk' Nr.1



A palettában kettő matt és egy csillámos szín található. Az első egy púderszín , majd egy matt  középbarna és egy navy kék árnyalat ami csillámokkal dúsított.

A palettával kapcsolatban szeretném felhívni rá a figyelmeteket, hogy a doboz hátoldalán a színek nagyon eltérnek a paletta színeitől! 
Nézzétek meg, hogy míg a doboz alapján pl. egy babarózaszínes árnyalatra számíthatnánk, valójában teljesen púderszínű az első pan, a középbarna feketének tűnik a dobozon, a kék meg királykéknek miközben navy kék csillámokkal. 


Quick dry körömlakk 

A Manhattan szépség csomagokat 100 pontért cserébe válthatjuk ki, az információspultnál kinyomtatjuk a hozzá tartoztó kupont 100 pont ellenében, majd a kuponnal 'fizetünk'.

Én örültem ennek a csomagkiváltási lehetőségnek, mert évvégente rendszerint több száz pontom veszik el, az akciós kuponfüzeteket nem szoktam kiváltani, inkább ilyen lehetőségekre várok, amikor ténylegesen nem kell fizetni a továbbiakért. :)

Nektek hogy tetszik a csomagösszeállítás? Gondolkoztok azon, hogy kiváltsátok? :)

Megjegyzések

  1. Én is ezt a csomagot szerettem volna, de nálunk csak az volt kapható, amiben a barackrózsaszín lakk csücsült, az meg sajnos nem valami jó, csíkoz, lassan szárad...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam azt a csomagot is, jó összeállításnak tűnt, tetszett a színvilág, de láttam blogteszteket a neten, a minőségével nem voltak megelégedve ők sem. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box