SMINK I Lovely - Curling Pump up spirál

Sziasztok! :)
Ezúttal a kedvenc hétköznapi spirálomról szeretnék írni nektek, biztos vagyok benne, hogy sokan halottatok már róla, hiszem a Krémmánia legnépszerűbb drogériás spiráljáról van szó, de azért remélem, hogy néhányotoknak tudok újdonsággal szolgálni! 


A spirál amiről szó van a Lovely -  pump up göndörítő spirálja.
Ez egy olcsó árkategóriás spirál,  kezdetben még emlékszem 650 forintért jutottam hozzá, ma már ~1200 forint körül mozog az ára, emelett valamennyi Lovely állvánnyal rendelkező drogériában beszerezhető. 

Lássuk a lényeget: 


Összességében egy kellően mélyfekete, gyönyörű pillákat csináló (göndörítés, ívelés előnyben a hosszabbítással szemben),  könnyen használható és olcsó árkategóriás spirál amely hétköznapokra tökéletes. 

A keféje gumikefe, amit jobban szeretek a szilikon-kefével szemben jobban, ezek ugyanis jóval hajlékonyabbak, illetve kevésbé hajlamosabbak a túl sok festék felvételére.

A  festék nem hajlamos a beszáradásra, és a csomósodásra is csak minimálisan. mindennapi használat mellett 3-4 hónap alatt fogy el nálam, ami pont tökéletes, ugyanis négy hónap után én amúgy is kidobnám a rajta kialakuló baktériumok miatt, így pedig maximálisan kihasználom a terméket, de semmi sem megy kárba. 
Hatásával minden tekintetben elégedett vagyok, nem is szeretném tovább ragozni, szerintem a képek mindent elmondtak. Végszóként elmondanám, hogy bár érzékeny a szemem, sosem irrtálta azt, illetve kontaktlencse viseléshez is ideális.

 Már többször újravásároltam és hűséges vásárlója leszek a terméknek továbbra is. :)

Megjegyzések

  1. Azt hiszem, ha már amúgyis spirált kell vennem, megnézem ő mit tud ;) Nem nagyon ismerem a termékekiket, egyszer vettem talán szemceruzát vagy valamit. Kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vásárláskor vigyázz majd rá, hogy ne téveszd össze a Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic szempillaspirálljával, nagyon hasonlóan néznek ki, én már megjártam velük és azt vettem meg helyette. Minőségben alul marad ezzel szemben és az a drágább is, úgyhogy gondoltam szólok, bár nem tudom más is szokott-e bénázni... :))

      Törlés
  2. Én is nagyon szeretem ezt a spirált, bár már kezd kifogyni, de nem is kérdés, hogy őt fogom újravásárolni. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box