DIY I Masni hajdísz készítése lépésről lépésre

Sziasztok! :))Ma egy 'csináld magad 'bejegyzéssel készültem, remélem ti is annyira szívesen olvassátok majd, mint ahogy én készítettem.

Az utóbbi időben megkedveltem a high bun viseletet, hiszen egyszerre nőies és kényelmes, így arra gondoltam, készítek hozzá saját készítésű masnis hajdíszeket, amivel remekül fel lehet dobni ezt az egyszerű frizurát.
Tavasszal - nyáron ideális virág hajdíszekkel szoktam hordani,  a rosszabb idő beköszöntével én a virágos hajdíszeket félreteszem, és masnisakra váltok.
Tavaszi-nyári időszakban így hordom:



És most lássuk, hogyan készíthetünk saját kezűleg, otthoni kényelemben, saját ízlésünk szerint masnit hajdíszt:


Amire szükséged lesz: 
  • Tetszőleges mintázatú, jól varrható ruhaanyag, amelynek méreteit és most nem adnám meg, de figyeljünk a fektetett téglalap oldalarányokra. Annyit mondanék, hogy nagyobb anyagot pl. ( 16x10) könnyebb lesz varrni és főként a végén megigazítani a masni formát, mint egy kicsit. 
  • Vonalzó, tűfilc és olló kivágni a formát.
  • Színben anyaghoz passzoló cérnák/cérna ( ne fehérrel, az nagyon elütne). Tű.
  • Talp a csatnak. Persze rátűzheted egy hullámcsatra is, de a legkisebb masninál sem lesz kényelmes illetve nem is tartja majd meg. Talpat érdemes pl. Ebayről rendelni hozzá,én is ezt használtam.
Step-by-step :
(sajnos sehogy sem tudom nagyobb méretűre állítani, mentsétek le ha szükséges... )


Ha elkészültél magával a masnival és nem akarod tovább dekorálni, egy csatra rá kell varrnod és már kész is a masnis hajcsatod! :)

Igény szerint dekorálható a kész masnink, használhatunk szegecseket, gyöngyöket, vagy akár hátramaradt fél fülbevalókat is. Én utóbbit mellet döntöttem, mert nagyon sok olyan fülbevalóm van, aminek már csak az egyik fele van meg, valamire pedig jó lett volna felhasználni őket.  A rögzítésére kicsit fordítsuk ki a középső ívet, ami összeszorítja a masnit és ügyeskedjük rá a fülbevaló szárára a fülbevaló kapcsát.


Megjegyzések

  1. Már régóta szeretnénk ilyen masnis hajdíszt, lassan itt az ideje készíteni egyet :)
    Boldog szülinapot előre is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Masnis hajdíszekre minden lánynak szüksége van... :')
      Köszönöm!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box