KÖRÖM I Balatoni nyár

Sziasztok!
Most egy időzített bejegyzést olvastok, én ilyenkor éppen a Balatonban  lubickolok... ^^ A mai bejegyzés témáját is ez adta meg, egy Balatoni színeket idéző lakkot láthattok, ami tökéletes lesz a partra. :)

A manikűr hozzám képest visszafogottra sikeredett, semmi strassz, matrica, vagy körömnyomda, hiszen olyan gyönyörű volt az a türkiz lakk, hogy bűn lett volna bármivel is eltakarni. 





Follow on Bloglovin

 Felhasznált körömlakkok:


  • Lovely : limitált kiadású Rio homoklakk
  • Just in ingrid  23-as árnyalatú lakkja 
  • Da Vinci Vollare fedőlakk  

Megjegyzések

  1. Én is nagyon szeretem azt a Rio lakkot, de hogy annak a türkiznek milyen szép intenzív színe van! :) Tényleg, mintha a Balatont látnám. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, a Rio lakkok nagyon népszerűek, nem is hiába. :)
      Képzeld ez a 'Just in ingrid' ilyen kis nevenincs márka, fodrászkellékesben szoktam venni potom 400-500 ft-okért és nagyon jó minőségűek, könnyű velük dolgozni és tartósak! :)

      Törlés
    2. Gondoltam, mert még nem találkoztam vele, de megnézem majd pár fodrászkellékesben, mert ha ilyen jó, akkor mindenképp kipróbálom. :)

      Törlés
  2. Nagyon szép manikűr lett! :)
    A Rio lakk nekem is megvan, no de az a türkiz szín - nagyon tetszik! Nem is hallottam még erről a márkáról...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Pancsi, köszöntelek a blogon! ^.^
      A márkáról még annyit, hogy biztosan olvastad, fodrászkellékesben illetve centes boltokban kaphatóak viszonylag kevés árnyalatban, de a többi lakkjuk is nagyon ígéretes, a mannakörmök blog mannája is írt már egyről ( http://mannakormok.blogspot.hu/2014/04/lakkteszt-just-in-ingrid.html ) szerintem ez is nagyon megkapó. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box