Teszt - Helia-D narancszselé

Szeretném támogatni a magyar piacot és termelőket, így ha lehet, inkább magyar terméket szerzek be külföldi helyett. Ez azért is fontos, mert egy-egy termék biológiai lábnyoma jelentősen csökken, ha országon belül termelték meg s vásároltuk meg, hiszen a kis-távú szállítás miatt sokkal kevesebb szén-dioxid kerül a levegőbe, mintha koreából rendelnénk meg a cuki trendtermékeket.

 A Helia D volt az egyik legelső magyar márka ami megjelent a kozmetikusoknál, édesanyám generációja esküdött rá, de véleményem szerint mára már elavulttá váltak technologiái és összetevői. 

Nem is voltak nagy reményeim ehhez a narancsos arczseléjükhöz, de kipróbáltam, mert a szokásos zselé maszkom nem volt elérhető.


'Helia-D Professionális Szuperhidratáló Narancszselé'
250 ml - 4 380 Ft



Fő hatóanyagok: narancsolaj, szőlőmag kivonat, tarafa kivonat, glicerin. Minden bőrtipusra ajánlott, bőrmegyugtató hatású - mondja a leírás. 

Igen ám, de már a dobozból kiszúrtam a probléma lehetségét: első összetevője a denaturált alkohol, ami a termék tartósítoszereként funkciónál, de  borzasztóan száratja a bőrt. Ezt az erős alkoholosságát azonnal érezni, amint leterketjük a tetőt.

Nem is jutottam sokáig a tesztelésével, ugyanis felkenve azonnal csipni és égetni kezdte a bőröm. Vártam egy kicsit, gondoltam, hátha ellillan az alkohol és megnyugszik a bőröm, de mivel nem lett jobb, sőt, csak rosszabb lett az égető érzés, lemostam és nem kisérleteztem tovább.

Megmondom őszintén, nekem a Helia D az a márka, aminek eddig 3/3 terméke kukába való volt. Nem szoktam kidobni terméket, de ez használhatlan, irritáló és csak problémát okoz.
A márka összetevői nem elég tiszták ehhez az árhoz, tartalmaznak ezt-azt mint aktiv hatóaanyag, de a körités és a tőbbi összetevő sokszor nem elég bőrbarátak, reakciókat okoznak, vagy csak simán nem csinálnak semmit. 

Mivel ebben az ákategóriában már klaszisokkal jobb arckrémeket lehet kapni, ott van pl. magyar viszonylatban a Manna, külföldiben a Dr. Organic, s mindkettő termékei a legmagasabb natúr minőséget képviselik, ezért, inkább őket ajánlanám Nektek a Helia D helyett.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box