Egy "nem túl csajos" átmeneti szett


A tavasz már megérkezett hozzánk, legalábbis ami a hivatalos, naptári álláspontot illeti. Személy szerint én a tavaszt, illetve az őszt syeretem nagyon az öltözködés szempontjából, mert ilyenkor öltözköhetünk a legváltozatosabban, rétegezhetünk, és minden szín megengedett! :)


A hétköznapi stílusomat illetően szeretem az olyan szetteket, amik keverik a nőies és a férfias vonásokat, elemeket. Szintén szeretem a vadabb textrúrákat, mint a bőr, vagy a toll, illetve a tüll és valamelyiket mindenképpen belekombinálom az outfit-be.  

A mai bejegyzésben megmuatom nektek a mostanában legtöbbet viselt, hétköznapi szettemet, ami szerintem szexi, de #nemtúlcsajos. Pont az ilyesmi hatást keresem. 

A szetthez és a shop-my-look infókhoz görgess lejebb! :)

Utóirat: Szerintem ez az összeállítás kora őszre is tökéletes, köszönhetően a sötét árnyalatoknak. :)


  







Shop my look: 

Shoes: Peacock -2017 Summer Collection
Trousers: Primark
Tank Top: New Look
Biker Jacket: Hollister - 2016 Spring Collection

Handbag: Burberry  - 2016 Autumn Collection
Watch and earrings: Yves Rocher
Perfume: Avril Lavigne - 2015


Social media... : 

 INSTAGRAM             BLOG

Megjegyzések

  1. I love this! The floral pants are so cute! Just the right amount of flowers but on the dark background to be exactly what you said, not too girly! The shoes and purse are so cute too!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box