Elfogyott termékek Decemberben

Elérkeztünk az idei év utolsó kuka-ürítéséhez, már ami az elfogyott termékeket illeti. 
Ilyenkor egybéként én mindig tartok egy nagyobb szelektálást is a lakásban, hogy minél kevesebb lommal kezdjük az új évet, igencsak felszabadító érzés megválni ennyi kacattól egyszerre.
Szuper dolog szelősebb lakással és ruhásszekrénnyel kezdeni az újévet, fontoljátok meg ti is az év végi szelektálás gondolatát! :)
Minden esetre, most lássuk az elhasznált termékeimet és rövid véleményezésüket!



PHB Bőrkivilágosító Kézkrém // Brightening Hand Cream

A PHB egy Egyesült Királyságbeli organikus szépségápolási márka, nagyon szeretem a termékeiket mert alacsony áron kínálnak szuper minőséget. Ez a kézkrém nagyon sokat segített a téli hidegben, rendbe hozta-tartotta a kiszáradt kezeimet. Mélyrehatóan és hosszantaartóan hidratál, tényleg szuper. Kicsit gyömbéres illata volt, elég különleges. :)

Lovely Curling Pump Up Spirál // Mascara

Biztosan sokan halottatok már erről a spirálról, talán ez az egyik legjobb drogériás spirál mivel szuperül göndörít, hosszabbít és éjfekete pillákat érheünk el vele. Ráadásul poton pénzért kapható, 1000 forint alatt.
Egy dolgot nem szeretek benne. hogy 3 hónap után menthetetlenül becsomósodik és ki kell dobni. Nekem ez annyira nem zavaró, mivel amúgy is 3 havonta cserélném a szemre használatos termékeimet egészségügyi szempontok miatt, de tudom, hogy sokan elhasználódásig használjátok a termékeket szóval ezt tartsátok szem előtt.
  

Alverde Golgotavirágos szemkörnyékápoló // Passionfruit Eye Cream 

Nagyon szeretem az Alverde termékeit, amíg Magyarországon éltem teljesen le tudtam fedni a kozmetikumaimat vele. Most itt Angliába eléggé hiányolom őket, de ezekhez a szemkörnyékápolókhoz ragaszkodom és mindig újravásárolom őket.
Szuperül hidratálja a szemkörnyékemet, irritációt nem okoz, kontaktlencséhez is kényelmes, kellemes illata és textúrája van.


Baba tusfürdő // Baba bubble bath

Nem mondanám, hogy nagy rajongója vagyok a baba termékeinek, sőt, talán ezt egy terméküket használom, de ezt nagyon szeretem. Az illata számomra nagyon kllemes és ellazító érzés vele habfürdőzni. Mindennapos használatra nem ajánlom, mert nagyon szárítja a bőrt, de alkalmanként szeretem bevetni! :)

Dr. Organic Kókuszos Sampon //  Virgin Coconut Shampoo

Tetszett ez a sampon összességében, erősebbé, fényesebé tette a hajam, de nem fogom újravásárolni, ugyanis találtam egy jobb alternatívát  kókuszos hajápolásra. A Palmer's kókuszos termékei milliószor jobbak ráadásul gazdaságosabbak is, én inkább őket javasolnám nektek.


Dove 'gofresh' Gránátalma krémtusfürdő // promegranade showermilk

A Dove-nak sem vagyok nagy rajongója, de időnként vásárolok tőlük tusfürdőket illetve szappanokat. Hatásai tekintve szerintem mind ugyanolyan, illatukban térek el csupán. Végülis nem volt gond ezzel sem, amolyan egynek jó volt kategória.


Garnier PureActive Micellás-víz //Micellar-water 

A Garnier micellás - vizei közül egyértelműen és egyedül csakis a rózsaszín tubusos működik, mivel az elfogyott az üzletben kénytelen voltam ebből venni de borzasztóan irritálta az egész arcom, főleg a szemem  környékét, akármennyire is próbáltam az elkerülni. Nagyon alkoholos, emiatt ez csípte a szemem, az arcomat pedig szárította. Maradjatok ti is a pink verziónál!

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box