Évszakzáró: Yves Rocher könnyed, nyári kedvencek

Még mielőtt érkeznének az őszies bejegyzések, adós vagyok nektek egy afféle nyárzáró cikkel is. Szerettem volna kiemelni néhány könyedebb állagú, tavaszi-nyári kedvencet az Yves Rochertől, ez pedig éppen tökéletes átvezető cikknek tűnik az őszi témák előtt, szóval nem is húzom a szót! 


Yves Rocher kézkrém

Én imádtam használni pl. mosogatáskor gumikesztű alá, mert megóvta a kezemet az esetlegesen befolyó vegyszeres víztől és nem jött ki az ekcémám a használata alatt. 

Egy erőteljes glicerines filmréteget hagy a kezünkön, ami aztán megóvja a bőrünket a kiszáradástól és a környezeti ártalmaktól.
 Az illata mesés, mintha egy virágos mező közepén ülnél, és elképesztően sokáig érződik. Én rendszeresen újravásárolom ezt a terméket, ha száraz a kezetek, tegyetek vele ti is egy próbát! 

Yves Rocher aloe vera testápoló száraz bőrre

Ő egy nagyon szuper nyári testápoló, hígabb állagú, emiatt gyorsan beszívódik és nem hagy kellemetlen ragacsos érzetet. Kellemes, gyengéd púderes krém illatú.
Nyárra éppen elegendő hidratálást biztosít, irritációt nem okozott, borotválkozás után is sokat használtam ami ugye tudjuk, hogy eg sarkalatos pont a testápolók esetében.... Jövő tavasszal ajánlom nektek beszerezni!


Yves Rocher színezett málnás ajakápoló

Ez az ajakápoló konkrétan egy falat nyár. Annyira üdítő ez a málnás illat, könnyed, nyárias, hogy el sem tudnám máskorra képzelni.

Egyébként színezett ajakápolóról vagy szó, emiatt én gyakran viselem hétköznapi 'rúzsként', mert egy nagyon természetes, enyhe piros árnyalata van, ami mindenhez megy. Hidratálása szerintem nyári időszakra rendben van, de télre kevés lenne.

Yves Rocher noix de coco kókuszos tusfürdő olaj

Huhúúú, na őt imádom. Mivel tusfürdő-olajról beszélünk, a formulája egyátalán nem szárít, remek illata van és fantasztikusan nagy habot képez. 

Persze, tudom, hogy a nagy habzás nem éppen az egészséges összetevőkről árulkodik, de amikor már ráunok a natúr szappanjaimra, annyira jól tud esni ezzel ez olyan igazi nagy habos forró fürdő.... :) Ajánlom a nagy, igazi habos habfürdők kedvelőinek!

Nektek mik a kedvenceitek a márkától, miket ajánlanátok nekem? 

Megjegyzések

  1. Örülök, hgy rátaláltam erre a cikkre, imádom ezt a termékcsaládot :)
    Jelentkeznék a játékra, facebookon Fanni Zsótér a nevem :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box