Egyperces kontúrozás a hétköznapokra

 A kontúrozás jótékony hatásait szerintem senkinek sem kell bemutatnom, viszont az sem titok, hogy nem kis időt vesz el az arc teljes lekontúrozása egy-egy smink esetében.

Éppen ezért, nálam elég ritka, hogy teljes kontúrt készítek, inkább csak alkalmakkor szoktam elővenni a teljes készletem. A mindennapi sminkünk esetében szerintem a legfontosabb, hogy természetesek maradjunk s ezért sem szívesen használnék erőteljes kontúrt és highlightot.

Van két eszközöm viszont, amivel egy perc alatt elég szép eredményt tudok elérni, levékonyítom az arcomat és kicsit máshova terelem a figyelmet, mindemelett még mindig természetes hatást kelt.



Az Essence karácsonyi kiadásában szerepelt ez a kontúrpaletta, azt gondoltam ezzel a természetes matt barna és az enyén csillámos hightlight együtt majd tökéletes lesz a hétköznapokra. 
Később rátaláltam erre az ecsetre is a Primarkban mindössze ~800 ft-ért és rögtön tudtam, hogy végre megvan a tökéletes ecsetem ehhez a kontúrpalettához.  Ráadásul az ecset mérete tökéletes a palettához, nagyon könnyű dolgozni ezzel a kettőssel. 
A késöbbiekben biztosan duó kontúrpalettákat fogok preferálni, amúgy is már rengeteg szeretett mono pirosítom van s így van esély rá, hogy elhasználtam őket ebben a felállásban. Egyébként legszívesebben az Alverde rózsanyomatos trio pirosítóját használom hozzá (01), ami csillámosságával egyben egy gyengébb, hétköznapi hightlight-nak is megteszi.  A kontúrecseteket illetően szerintem megkönnyítjük a dolgunkat, ha ehhez hasonló színezettel dolgozunk.

Az arccsontomat és a halántékomat szoktam kontúrozni a mindennapokban, minden túlzás nélkül egy percbe tellik és hatalmas a különbség.

Mivel a paletta már nem elérhető, Primark pedig nincs otthon, nem írok a két termék milyenségéről, helyette inkább ajánlok nektek helyettesítő opciókat, ugyanilyen duó kialakítású palettákat, amikkel ti is könnyedén és gyorsan tudok majd kontúrozni:



L'Oreal Infallible Sclupt kontúrpaletta
FREEDOM makeup pro kontúrpaletta
I Heart Makeup Chocolate kontúr paletta - Bronze and Glow
Absolute New York Pro kontúr duo (...)

Avon kontúrecset (...)

A hatalmas kontúrpelattákról és a művi kontúrról pedig majd egy másik bejegyzésben beszélünk... :)

Social media... : 

 INSTAGRAM             BLOG
... itt mind megtalálsz! ✌️💋


Na és nektek mik a kedvenc kontúrozú termékeitek? :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box