MAGYAR MÁRKA I Ilcsi meggy és kökény habkrém vízhiányos bőrre

Az Ilcsi kozmetikumok szerintem mindenki számára ismertek, a kozmetikai kezelésekről mindenképpen, de egy ideje az otthoni szépségápolási rutinba is beépültek - én egy fél éve vásároltam meg az első Ilcsi kozmetikumomat, a leginkább vízhiányos bőrre ajánlott meggy&kökény habkrémet.


Már jóideje natúr kozmetikumokat használok csak, de egy ideje próbálok a magyar piac felé is nyitni - mégiscsak támogassuk a magyar piacot -  így jutottam el végül ehhez az arckémhez a korábbi termékem helyett, ami egyébként tökéletes volt a bőrömnek, de sajnos se nem natúr, se nem magyar.

Az arcbőröm ápolása nem könnyű feldat - egy általános vízhiány az egész évben jelen van, emelett kombinált a bőrtípusom s táplálkozásomtól függ, mikor melyik - az arcom szárazsága, vagy a T-vonal zsírossága - az erősebb. Emelett van egy erős rosaceám ami itt az angliai szélben nagyobb probléma, mint otthon. Ettől a krémtől a vízhiány enyhítését vártam illetve a rosaceára is reméltem, hogy megoldást nyújt majd csipkecsogyó tartalma miatt.


A krém állaga izgalmas, egy kevéskét kell csak belőle felkenni, majd körkörös mozdulatokkal felhabosítani az arcunkon. Ne úgy képzeljük el mint ahogy a samponunk felhabzik, csak egy enyhe kis térfogatnövekdést képzeljük el, ami megkönnyíti a krém eldolgozását és a beszívódását is.

A termék kellemes, nyárias, meggyillatú, bár tartalmaz parfümanyagot(!), egy jól sikerült természetes illatú krém. Illata és kellemes használata miatt gyakran nyúlok hozzá, de azt kell mondjam, a hatása nem kimagasló, nem érzem pótolhatalannak.
Érezhetően javít a vízhiányon, hidratáltabbá, rugalmasabbá teszi az arcbőrt, de összehasonlítva pl. a korábbi gél állagú, vízhiányra használt Lady Stella arcgélemmel, ahhoz képest sehol nincsen a hatása. Ezt a krémet minden másnap kell használnom, míg a korábbi termékemmel heti kettő, de akár egy arcpakolással letudtam a gondot róla.
Azzal vígasztaltam magam, hogy ez legalább natúr termék és hosszútávon majd biztos kifizetődnek a tiszta összetevők - de amint átvizsgáltam az INCI listát, megdöbbenve láttam, hogy koránstem olyan szép ősszetevőjű ez az Ilcsi termék, mint vártam.

Összességében sem hatásra nem érzem kimagasalónak,sem megfelelően tiszta összetevőjűnek nem érzem a terméket ahhoz,hogy magasztaljam itt. Egynek jó,nem bántam meg, hogy megvettem, de újra nem vásárolom majd.

Hogy álltok az Ilcsi termékekkel? Ismeritek ezt az arckrémüket? :) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box