DROGÉRIA I Avagy a Nagy Balea körkép


Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én a  Balea kínálatából szívesen csemegézek, mivel szinte mindig elégedett vagyok a termékeikkel, így mára eljutottam oda, hogy mindenféle szépségápolási termékből használok, vagy használtam már a termékeiket. A mai bejegyzés egyfajta "Balea körkép" lesz,  hiszen csak ezen márka termékeiről fogok rövid véleményt írni.

Lássuk, miket használtam el mostanában a kínálatukból? :) 

A mai bejegyzés alanyai: 




Balea Glatt&Glanz sampon
Ezt a sampont nemrég fedeztem fel, azóta nagyon megszerettem. Könnyebben kifésülhető, kezelhető, egyenesíthető hajat ígér, illetve azt, hogy tovább tarja meg a formáját a kiegyenesített hajunk. 
Összességében azt mondanám, tényleg kezelhetőbb, egyenesebb hajat eredményez, persze nem szögegyenesre gondolok, de nekem az erősen hullámos (néha göndör) hajam inkább lazán hullámosnak mondható, ha ezzel mostam hajat. Jóval gondozottabb hatás kelt. Ha használjátok hozzá a balzsamját, sokkal jobb eredményt érhettek el, a kettőt együtt használva nekem csak minimális hullámok voltak a hajamba száradása után. :)
Hajat vasalni nem szoktam, így hogy azzal együtt milyen, tovább marad-e egyenes vele a hajunk stb. kérdésekre nem tudok válaszolni, gyanítom, hogy igen, de majd updatelek, ha vasaltam! :) 
Ajánlom -e: igen, ha egyenesebb hajra vágysz formázás nélkül! 

Balea After Sun Haar öl  - napozás utáni hajolaj
Őt még tavaly nyáron vásároltam, nagy bánatomra limitált kiadású volt, pedig szuper hatású és illatú termékük volt, remekül bevált, nagyon sajnálom, hogy nem hozták vissza idén nyárra. :(

Balea oil repair spülung  - 'olaj regenerálás' hajbalzsam
"Nem tartalmaz szilikont. Ápoló argán olajjal. Hatékony hidratáló komplex búzaproteinnel, panthenollal és glicerinnel, ami stimulálja a hajgyökereket, a hajrost megerősödik. Megelőzi a hajhullást. Antisztatikus hatású, a haj könnyen fésülhető lesz.

 Ez az abszolút kedvenc hajbalzsamom, számolni sem tudom, hány flakonnal fogyasztottam már el belőle, így biztosan láttátok már a blogon! :) Maximálisan elégedett vagyok vele minden tekintetben.
Ajánlom-e: Száraz, töredezett, extrán igénybevett hajú hölgytársaimnak ajánlom.



Balea pH hautneutral shampoo - pHsemleges sampon
"A Balea Med pH-bőrsemleges sampont kifejezetten az érzékeny fejbőr ápolására fejlesztették ki. A természetes 5,5 pH-érték segít megőrizni a bőr természetes védőrétegének az egyensúlyát és védi a kiszáradástól. Stabilizálja a hajszerkezetet, ápolja a hajat és a fejbőrt. A szappan- és alkálimentes sampon kifejezetten alkalmas a mindennapos hajápolásra. A B5-provitamin gondoskodik a sima, dús és selymes hajról. Cukortenzidekkel."

Ezzel a samponnal elég változó volt a viszonyunk, ez elején borzasztó volt a hajam tőle, de még adtam neki pár esélyt és miután "hozzászokott" a hajam, nagyon szép lett tőle. 
Ajánlom-e: egyik végletből a másikba estem vele, úgyhogy nem tudom, ajánljam-e. :) 


Balea  gesichtswasser -arclemosó tonik mandulavirág illattal
"Gyengéden és alaposan tisztítja a bőrt. A mandulavirág kivonat kíméletesen megtisztítja a bőrt, anélkül, hogy irritálná azt és támogatja a hidratátságát. Nem tartalmaz alkoholt."

Mindennapi termékek vásárlása során fő szempontom hogy minél kevesebb "káros összetevő" legyen benne és lehetőleg pénztárcabarát is legyen, hiszen gyorsan fogynak majd. Így a tonik vásárlásakor jó ötletnek tűnt a Balea kínálatában szétnézni.  Bevált termék, nem szárít, hiszen alkohol mentes és nem is irritál, még a szem környékén sem. 
Ajánlom-e: igen, azoknak akik pénztárcabarát tonikot keresnek és nem zavarja, ha a termék illatosított. ( Nem mintha rossz illata lenne, csak úgy értem, ha szempont az, hogy ne tartalmazzon parfümöt. :) )

Balea reinigungsmilch - arlemosó tej sárgabarackmagolajjal
"Gyengéden távolítja el a sminket, a bőrön lerakódott szennyeződéseket. A B5 provitamin és a sárgabarackmag olaj ápolja és hidratálja a bőrt, így segít megőrizni a bőr természetes vízháztartásának egyensúlyát. Minden bőrtípushoz használható."

Kiválasztásakor ugyanazok a szempontok voltak fontosak, mint a tonik esetében. :)
Ezt az arclemosó tejet hatását tekintve szerettem, mert a lágy tisztítás mellett érezhetően ápolta is a bőröm, de használni nem szerettem, mert irritálta a bőröm.Gyanítom, hogy a parfüm miatt volt ez az irritáció, sajnálom, hogy illatosított termék, mert ha nem lenne az, minden  nap ezt használnám. Komedogén sem volt, tényleg kár érte.
Ajánlom-e: érzékeny bőrűeknek inkább nem. 

Balea Kräuter Bad : Melisse
Egy kis kényeztetés egy stresszes nap után... nagyon jól esett, ha ezzel a termékkel habfürdőztem, igazán ellazított és feltöltött.  Többféle "relaxációs illatban"kaphatóak, így mindenki talán orrának megfelelőt. Meghűlés,láz esetén különösen jól esett egy forró fürdő, ezzel a nyugtató habfürdővel.
Ajánlom-e: mindenkinek és mindenképp. :) 


Szeretitek a Balea termékeit? :) Hogyan váltak be nektek ezek a termékek? 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box