Nyereményjáték! Jelentkezzetek! :)


Csodás szombat délelőttöt kívánok mindenkinek! :) Hogy még csodásabb legyen, koronzázuk meg egy nyereményjátékkal is! :) 

A nyereményjátéknak különösebb apropója nincsen, csupán észrevettem, hogy lassan egy éve volt már az első és eddig az utolsó nyereményjáték is a blogon, úgyhogy épp itt az ideje. Azóta szép számmal gyarapodtunk, nőnek a számlálók, rendszeresen érkeznek hozzászólások és visszajelzések, én pedig minden egyes ilyennek nagyon örülök. :) Éppen ezért gondoltam, hogy vissza adok nektek egy keveset a szerzett örömből és tartunk egy nyereményjátékot, méghozzá a blog történelmének második nyereményjátékát, ám garantáltan nem az utolsót. ;)


A csomag tartalma:

Avon Incandessence parfümpermet 
Ez a krémmánia által legközkedveltebb Avonos illat, illetve a legtartósabbnak is ítélik. Igazán nőies, kifinomult illatnak írják, ami egy-egy kósza kivétellel midenkinek tetszik, mindannyian kiemelték. tartósságát, nem hiába a 4,4-es osztályzás. 
Avon honlapján további infók itt

Avon naturals málna&hibiszkusz hajpermet
Ebben a tikkasztó melegben mi sem jöhet jobban mint egy testpermet, vagy hajfrissítő permet, úgyhogy gondoltam beválogatok egy ilyen terméket is. :)

Astor Liquid Kiss szájfény
Egy brutál csillámos és (állítása szerint) hipertartós termék. 101-es ' Pink Kiss' árnyalat. 

Essence Lash Princess szempillaspirál
Szerintem ő nem kell bemutatni senkinek, agyon hypeolt termék, szinte minden sminkes blogon született róla bejegyzés és általában bevált, sőt, volt aki rébuszokban beszélt róla, úgyhogy gondoltam ezzel sem nyúlhatok mellé. :)

Holdvirág geránium fürdőgolyó
Azt ne kérdezzétek meg mi az a geránium, de jó illata van, egy fürdőgolyónak meg ki ne örülne?! 


Játékszabályok, jelentkezési feltétel, plusz esélyek.

Alapfeltétel: 
  • Légy feliratkozott olvasóm GFC-n (Google Friends Connect - blog oldalsáv) ÉS
  • likeold a nyereményjátékról szóló Facebbok oldali posztot (ITT. )
  • Rendelkezz magyarországi postacímmel.

Plusz esély szerezhető:
  • Blog Fb. oldalának likeolása (+1) (ITT)
  • Blog Fb. oldalán lévő nyereményjátékos poszt nyilvános megosztásával (+1) ( EZ.)

Nyereményjáték időtartama: 
2015. 07. 11 - 2015. 08. 11

Játék menete:

Amint észrevettétek az egész nyereményjáték a facebookra épül, mivel manapság ez a legegyszerűbb megoldás. A blog adminisztrátori füléből a http://facebooknyertes.com használatával fogok nyertest sorsolni a nyereményjátékos poszt likeolói között, plusz esélyt jelent számotokra az oldal likeolása vagy ezen poszt megosztása is, mivel erre lehetőséget kínál a sorsoló program. A nyertes esetében ellenőrzöm, hogy feliratkozott olvasóm -e GFC-n is, hiszen ez volt a jelentkezés másik feltétele.
 A szerencsés nyertes nevét Augusztus 11.-én teszem közzé facebook poszt illetve blogposzt formájában, így valahol biztosan értesülni fog, de ha mégsem jelentkezik, facebook profilján közvetlenül is értesíteni fogom, hogy ő lett kisorsolva. Ezután elkérem postázási címét és másnap ajánlottan feladom a csomagot, az ajánló szelvényről fotót küldök neki. :)
 A termékek nem szponzoráltak,a nyereményjáték saját magam által választott és finanszírozott. 

Közzétételkor meg fog jelenni profilotokon feltüntetett nevetek és képetek, kérem, csak olyan jelentkezzen, akit ez nem zavarna. :) 


Remélem tetszik nektek az összeállított csomag, úgy gondolom mindenki talál benne kedvére való terméket. Jelentkezzetek minnél többen! :)

Follow me here...
      

Megjegyzések

  1. jelentkezek:) likoltam a fb oldalt plusz a bejegyzést is. Fel vagyok íratkozva.

    VálaszTörlés
  2. Szia köszönöm a játékot! : )

    GFC - Annie néven
    Facebook oldalt likeoltam: Krizsán Enikő Annie néven


    Plusz esély:
    Posztot likoltam, és meg is osztottam ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezésed! Minden megvan. :)

      Törlés
  3. Nagyon szuper csomag! Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett az összeállítás. :D

      Törlés
  4. szia :)
    Feliratkoztam, lájkoltam mindent és megosztottam Dalma Bazsó néven! :)
    Megosztás:https://www.facebook.com/BazsoDalma22/posts/879018122151633?pnref=story
    köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  5. GFC-n norcsoo néven követlek.
    A facebook oldalt és a posztot Nóri Korán néven lájkoltam. :)

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszi a játéklehetőséget! Jó kis cuccok.

    GFC-n követlek illetve lájkoltam is az oldalt már korábban, most a postot is :)
    Hajrá mindenkinek!

    Üdv, B. Brigi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box