ILLAT I Vanília illatú kozmetikumok tesztje

Sziasztok lányok! :) Ezúttal egy olyan poszttal készültem, ami bízom benne, hogy igazán népszerű lesz, hiszen a legtöbben szeretjük, sőt, egyenesen rajongunk a vanília illatú kozmetikumokért! :)
Hoztam mindent, hajápolókat, testápoló kellékeket, csupa olyan dolgot, amiket jelenleg is használok. 

Lássuk a csoportképet! :)




Rögtön kezdjük egy igazán bevált termékkel, a Balea Professional Oil Repair hajbalzsamja biztos pontja a hajápolási rutinomnak. Fantasztikus illata melett mélyreható és tartós táplálást nyújt hajunk egészének. Könnyen kiséfülhető, kezelhető hajat eredményez. Könnyű elérhetősége (DM) és olcsó árkategóriája miatt ismert és közkedvelt termék, a krémmiánián is igen jó osztályzást (4.29 ) kapott. Én is csak dícsérti tudom, teljes mértékben elégedett vagyok vele. :)


A Schauma hajápoló termékeit illetően eléggé vegyes érzelmeim vannak, vannak termékeik amiknek örök helye lesz a fürdőszobámba, de okoztak már csalódást is a termékeik. A krém&olaj samponja a bevált kategóriába tartozik, könnyen kezehető, puha hajat eredményez. Finom illata és könnyű használhatósága miatt (megfelelő állag és pont jó habzás) szeretem használni.  Tartalmas sampon, ideális száraz, nehezen kezelhető hajra.


Folytassuk ismét egy Balea termékkel. Az univerzális testolaj számos tápláló olaj erejével igyekszik hidratálttá tenni bőrünket. Az egész testfelületen használhatjuk, orvosság igazán száraz bőrre, szőrtelenítés utáni bőrfeszülésre. Olaj révén lassan szívódik be, én rendszerint este, fürdés után használom, egy testmasszírozó fejjel dolgozom be az olajat a bőrömbe. Reggelre nyomtalanul beszívódik, igazán táplált és puha bőrt hagy maga után, nem beszélve a mesés illatról, amit maga után hagy. :D
Az olaj 150 ml-es kiszerelésben megvásárolható a Dm üzletláncokban, újonnan citromfűs változata is megjelent. 

Az Avon naturals számos vanília illatú terméket dobott a piacra, akikből jópárat be is szereztem. Ez a 200 ml-es töltőtartalmú tégely tápláló testhabot relyt. Bár a katalógusban 'testápoló balzsamként' van feltüntetve, ez egy könnyed, laza szerkezetű, habszerű krém. Nem nyújt mélyreható ápolást, átmentei megkönnyebbülést hozhat bőrünknek. Nyáron is jó szolgálatot tehet, amikor nincs kedvünk testvajakkal és tartalmas testápolókkal kenegetni magunkat az egész napos hőség miatt. Hidegebb időszakokban csupán kézkrémnek szoktam használni, a melegebb idő beköszöntével viszont már egész testre. 


Az Avon naturals vaníliás testradírja szintén régóta formalomba lévő és ismert termék. Azt kell mondjam, nem igazán szeretem, számomra nem elég 'durvák' a radírozószemcséi illetve alig 'habzik', ami miatt nehéz felvinni és eloszlatni a bőrön. Nem érzem elég hatékonynak. Ha ez elfogy, nem fogom újravásrolni. 


Az Avon naturals vaníliás testpemete igazi illatorgia, magával ragadó illatélmény egészen néhány másodpercig... aztán semmi. Ahogy mondom, a nagy semmi ugyanis a kezdeti extázis után hamar elillan az illata. A nyári melegbe kellemes frissítő lehet bőrünknek, a táskába dobva könnyedén magunkkal vihetjük akárhova, de a nyári időszakot leszámítva, nem szoktam használni ezeket a termékeket. :)


Aki az Avon naturals vaníliás univerzális balzsamjára szeretne lecsapni, az siessen, ugyanis kifutó terméka az aktuális katalógusban! :) Megmondom őszintén, bár univerzális balzsamról van szó, én leginkább ajakápolónak szoktam használni. Tégelyes mivolta miatt főként itthon használom, vagy ha elviszem valahova akkor egy külön ecsettel viszem fel az ajkaimra. Ajakápolónak igazán bevált, talán ez a legjobb termék amit ajakápolásra használtam eddig. Krémes és könnyen kenhető, ugyanakkor tartalmas és tápáló krémet relyt a 15 ml-es tégely. Hosszantartó hidratálást nyújt, viselése nem zavaró.

Szoktam még körömápolónak, körömbőrápolónak is használni, illetve bőrmegnyugtató hatása miatt jól jöhet akkor is, ha valami felületi sérülésem van, pl. megégettem magam sütés közben. 


A Balea rendszeresen megörvendeztet minket új illatokkal, limitált kiadású tusfürdőkkel. Ezt a vaníliásat talán két hónapja látni az üzletekben, azóta  hatalmas kedvencem. Az illata igazi vanília, a tusfürdő állaga pont jó, kissé tejes, némi hidratáció hatása is van, kellemes használni.
Az én bőröm egyébként elég  kényes, előfordult már pl. Balea tusfürdőnél is (maracujás), hogy  legszívesebben lenyúztam volna a bőröm, annyira viszketett utána bőrriritációt okozott, de ez egy roppant kímélő darabjuk, szerencsére nem is limitált, úgyhogy még sokszor tervezem újravásárolni. :)


Ez azonban már egy limitált darabjuk, bár tömény vaníliára számítottam, kinyomva már érződik, hogy ez egy narancs-vanília duó, ahol a narancs a dominánsabb. Ezek után persze már észrevettem a narancshéj-darabkákat a csomagoláson.... tegye fel a kezét, aki szintén nem vette észre őket! :'D

Lányok, hogy tetszett, hogy egy bizonyos illat körül forgott a cikk? Gondolkozom még kókusz, karamell, valamint csoki-kakaó illatokban is, ezekből is készülhetne tematikus poszt. Szeretnétek? :)

Megjegyzések

  1. Jó kis poszt :) Ha már ennyire Balea a vonal nálad is, ajánlanám még a figyelmedbe az új Vaniliás zuhányzás közbeni testápolóját is egy próbára. Nagyon durván finom illata van. Nem is egyszerű vanilia, inkább a vaniliás krémtúróra emlékeztet és ami még nagyon jó benne, hogy a börőn is sokáig megmarad. Szerintem tetszene :)
    Tematikus poszt témában engem mondjuk a karamell érdekelne! Egyszer belefutottam egy karamellás szolikrémbe, azóta nem találok közel se olyan intenzív karamell illatú terméket mint az a krém volt, sajnos szolizni meg nem igazán szoktam. De hátha te szerncsésebb vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet a zuhanyzás közbeni testápolóra.... :) A legközelebbi Dmezésem alkalmával megyek és megszimatolom, ha tetszik, akkor jön is velem haza! :)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett! ☺ Karamella! ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a visszajelzést! :) Úgy néz ki, a karamella lesz a befutó...

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box