DROGÉRIA I RdeL Young márkaismertető és HAUL

Sziasztok! :) Bizonyára már sokan láttátok a Rossmann üzleteiben egy új sminkmárka állványát. A RdeL Young, ahogy a nevéből is sejthetjük fiatal korcsoporot céloz amelyhez híven fantasztikusan alacsony áron forgalmazza termékeit. Az állvány láttán rögtön izgalomra jöttem, nemcsak az alacsony árak miatt hanem minőségileg látszatra rendben lévő termékeik miatt is. Egyébként a Rival de Loop arcápoló márka kiegészítő sminkmárkájáról van szó, mindkettő a Rossmann saját márkája, emiatt csak itt elérhető.

Az állvány maga amiatt is szimpatikus volt, mert mindenből volt teszter. Emelett vidám, harsány színeket használnak minimál desinggal a termékek csomagolását illetően,  nem túl csilli-villi, nem kelt "gagyi hatást" (többnyire...) alacsony áruk ellenére. Persze, parti sminket nem itt fogok keresni, de arra gondoltam azért bukkanhatok néhány kellemes hétköznapokra alkalmas termékre.

Ha már az áraknál tartunk, lássuk, miről is beszélek:
Körömlakkok, körömápoló lakkok-olajok, manikűrkiegészítők 400 forintos áron, szájfények 300, rúzsok, ajakápoló-olajok 400 forintos áron, púderek-bronzerek-pirosítók- hightliterek 400-700 forintos áron kaphatóak. Alapozóik, BB krémjeik szintén 400-800 forintos bevezető áron vannak, szemceruzáik-szemöldökceruzáik  300-500 forint, emelett megtalálható pl. korrektor illetve korrektorpaletta is a kínálatban , mono égetett szemhéjpúderek, kisebb szemhéjpaletták is, illetve szempillaspirálok. Hogy őszinte legyek, én mindent be tudnék szerezni ebből a márkakínálatból a hétköznapi sminkeléshez, de ez főleg azért van, mert nem viselek erős sminket a hétköznapokban és sosem készítek full-face make-up-ot. 

A terméktípusukból vásároltam egyet-egyet, hogy lássam, milyen minőségűek ezek a termékek.




Ha valaki olvas már egy ideje, talán tudja,hogy mániákus rúzsgyüjtögető és használó vagyok, így legjobban a rúzsokra voltam kíváncsi. A rúzs-kínálat színeit tekintve nem túl bőséges, de található benne hétköznapi és alkalmibb rúzs is. Mindnek kellemes epres-cukorkás illata van, jellemzően tini sminkeknek szokott ilyen illatta lenne, de igazából nem bántam.
Két árnyalatot vettem meg, számomra ezek a legkihasználhatóbbak: Parisienne 03, Red Earth 08. 



Az is tetszett a márkába, hogy a bőséges körömlakk-kínálat mellett a körömápoló kellékekre is hangsúlyt fektettek. 5-6 körömerősítő lakk, emelett körömápoló olajok közül válaszhatunk.

Az alapozó - BB krém kínálat sem a legnagyobb ami a bőrárnyalatokat illeti, de én nem panaszkodom mert a "light" árnyalat pont telitalálat az én arcomra.

 El tudom képzelni hogy sokan nem találtok majd megfelelő árnyalatot ezen termékcsoportból, de ha valakinek mégis megfelelnek majd, örülni fog , ugyanis 400 (!!!!!) forintért vettem meg ez a BB krémet és az alapozók is 800 forint körül vannak nem is kis kiszerelésben!

Ez a fedés nekem hétköznapra megfelel, talán mgé kicsit sok is, igaz, nem től problémás a bőröm és nem is sminkelek erősen.




A pirosítókra is kíváncsi voltam, végül csak ezt az egy árnyalatot találtam megfelőnek az én arcszínemhez, de ez az egy annyira passzol, hogy nem is bánom a többit. :) A baked-bronzerek abszolút szemet gyönyörködtetőek és elképesztően pigmentáltak. Óvatosan, könnyű túlzásba esni vele, főleg, hogy hatalmas csillámok vannak benne.


      Ha tetszenek a bejegyzéseim, támogass a feliratkozásoddal! :)

Mit gondoltok a nemrég megjelenő márka kínálatáról? Próbáltatok már terméket tőlük? :)
Várom tapasztalataitokat, néhány hét múlva és is jövök az első teszttel. :))

Megjegyzések

  1. A te posztodnak köszönhetően ma betértem én is a Rossman drogériába megnézni ezt a márkát. Ugyenezt a pronzosítót és egy highlightert vásároltam. Sajnos én egy barackos arcpirosítót kerestem , de azt nem találtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel már kitárgyaltuk a témát, ezért itt nem is fűznék már hozzá semmit... :))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box