Dog Diary // Kutyanapló ^_^

Sziasztok! :)

Többen is írtatok nekem az elmúlt hetekben, hogy örülnétek, ha lennének személyesebb bejegyzéseim is, úgyhogy gondolkodni kezdtem, mi lehet személyes és egyben számotokra érdekes. Aztán bevillant hogy van nekem egy végletekig fotogén és fotózást szerető csodálatos kiskutyám. 

Lássuk tehát a róla készült fotóválogatást! :))

Bemutatom nektek Diégót, aki most Októberben ünnepli majd a 10. születésnapját. Fajtatiszta huskyval van dolgunk, aki tudja magáról, hogy éppen ezért jár neki a kényeztetés simogatás,játék, nasik, hatalmas séták,  mindez  végtelen körforgásban....


Jellemző séta közbeni elfoglaltsága minden lehető kisállat odút kiásni és mindent megszaglászni. 
Séta célja: alaposan összekoszolni önmagát és engem. 


Majd ezek után megyünk fürdeni. :) 






Ő lett volna az én kis drágám, viseljétek ti is jó gondját a kedvenceteknek! :)

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box