NEM VÁLT BE I Claire's szemhéjpúderpaletta és zselés szemhéjtus

A mai bejegyzésben Claire's termékekről illetve magáról a márkáról lesz szó, kevésbé érintett márka a beauty-blogok esetében, úgyhogy mindenképp szerettem volna kipróbálni pár terméküket és megosztani veletek a tapasztalataimat. :)

A Claire's üzleteit Magyarországon csakis kizárólag az ékszereik miatt látogattam, mindig elsiklottam a sminktermékeik, vagy egyéb terkéik fellett. Szerettem az ékszerkollekciójukat, mindig rábukkantam valami szuperre.  Bizsuk, de nem keltenek gagyi hatást.
Itt Angliban azonban egész más hangulata van egy Claire's üzletnek, ha fogalmazhatok így, az üzleteik és termékeik egyaránt gagyi hatást keltenek. Kislányos kiegészítőkre bukkantam, illetve minden egyéb termékük 14 év alatti korosztálynak szólt, az egyetlen figyelmet felkeltő dolog a sminkálvány volt.  Átböngészve abban is csalódtam, a kollekcióik olyan érzést keltettek bennem, mintha gyakorló paletták lennének tinilányok számára. Mindössze két dolgot találtam érdemesnek kipróbálásra: egy nevenincs palettát, ami natúr színekből áll, természetes illetve füstös smink készítésére alkalmas, illetve egy fekete zselés szemhéjtust, mondván, ezekre mindig szükség van.

Képhangsúlyos, nem mobilbarát bejegyzés következik. :)



Ezt a palettát választottam,  mivel úgy gondoltam, ezzel nem nyúlhatok mellé, rossz natúr palettát nehéz kreálni. Sajnos a Claire'snek sikerült.




A palettában 10 szín található: egy teljesen matt elefántcsontszín, két selyemfényű, egy púderszín és egy mocsárbarna, a többi hét pedig erősen csillámos-glitteres színek a világos szürkétől feketéig terjedő színárnyalattal. A palettában jelen van egy bronzarna is, ami a paletta egyetlen értékelhető színe. Az applikátorok szokásos módon használhatatlanok, de persze ezen senki nem lepődik meg.

Lássuk a swatchokat! :)


Felső sor.
Alsó sor.
A swatchokon láthatjátok, hogy a színek siralmasak, nem eléggé pigmentáltak, illetve rossz az állaguk is: porolnak, nehezen eldolgozhatóak.

A rossz első benyomások ellenére megpróbáltam vele sminket készíteni, alappal dolgoztam, de a színek gyenge pigmentációja miatt sokáig tartott felvinni, illetve irreálisan sokat kellet felvinni szemhéjra, továbbá porolása miatt csaknem fele az arccsontomon kötött ki. Nehezen voltak eldolgozhatóak, összedolgozhatóak a színek. 
Sajnos nagyon gyenge minőségű palettával van dolgunk, az egyetlen szín, ami jó minőségű, a felső sor bronzbarnája, ami könyen eldolgozható, jól pigmentált szín, olyan, mintha nem is ebből a palettából lenne.

A palettát 2690-es fogyaszói áron vehetitek meg, szerintem 5 forint is sok egy olyan termékre, amivel nem tudok mit kezdeni, ezt így egy irreális magas árnak tartom egy ilyen haszontalan termékért.
Alapjáraton még gondoltam rá, hogy kettőt veszek, és az egyiket majd kisorsolom a karcsonyi csomagban, milyen jól tettem, hogy először kipróbáltam saját magamon és nem kerül hozzátok semmi gagyi.... :)

A második dolog, amit próbáltam tőlük, már egy használhatóbb, de korántsem jó termék.
1290 forintért jutottam hozzá ehhez a szemhéjtus szetthez, úgy voltam vele, hogyha a tusfesték gagyi is, ennyi pénzért még jó ecsethez sem jutok, úgyhogy próba szerencse, talán lesz egy jó tusecsetem. 



A képen is láthatjátok, hogy az ecset puha szőrből van, nincs meg az a stabil tartása, ami jól jön egy tusvonal meghúzásakor.

Ez a szett szuper azon típusú smink kreáláshoz, amikor csak egy vékony fekete vonalat húzunk szorosan a felső pillatőbe, ezzel optikailag dúsítva a pilláinkat.  A tus színe természetes fekete, nem drámaian sötét, emiatt azt gondolom, a tervezők is talán erre a célra szánták.
Cicafarok kialakítása nehéz, de nem lehetetlen vele, mindazonáltal azt gondolom, nem érdemes vele szenvedni. Ha van egy jól bevált ecsetünk zselés szemhéjtusuokhoz cicaszem kialakítához, akkor használjuk azt ehelyett!

Nektek mik a tapasztalatotok a márka termékeivel? Csak nekem sikerült beleválasztanom a legrosszabbakra, vagy tényleg ilyen silány minőségű? Úgy érzem, a lakkjaik mentik a márkát, azokért van oda a vásárlóközönség.
Van tőlük bevált terméketek?
Arra is kíváncsi vagyok, azok, akik jártak otthon illetve külföldön is üzleteikbe, ők is érezték -e a nagy kontasztrot az üzletek kínálata között?
 


      Ha tetszenek a bejegyzéseim, támogass a feliratkozásoddal! :)

Megjegyzések

  1. Nekem egy darab cuccom van a boltból, egy négyes szemhéjpúder, természetes színekkel ami a matt és a selyemfény közt van. Nem a legminőségibb paletta, de nagyon nagyon szeretem, mert valamiért más hatása van felkenve a szememre, mint más sokkal drágább szemhéjfestéknek.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box